| کد خبر: 223580 |

تردد در جاده‌های خراسان ‌رضوی ۴۶ درصد کاهش یافته‌ است

فرمانده انتظامی خراسان‌ رضوی گفت: تردد در جاده‌های این استان در جریان اجرای طرح محدودیت‌های تردد کرونایی، ۴۶ درصد نسبت به روزهای عادی کاهش 6یافته ‌است.

تین نیوز

 فرمانده انتظامی خراسان‌ رضوی گفت: تردد در جاده‌های این استان در جریان اجرای طرح محدودیت‌های تردد کرونایی، ۴۶ درصد نسبت به روزهای عادی کاهش 6یافته ‌است.

به گزارش تین نیوز، سردار محمد کاظم تقوی روز شنبه در حاشیه مراسم آغاز طرح زمستانی پلیس ‌راه خراسان‌رضوی در جمع خبرنگاران افزود: طرح منع ورود به شهرهای با وضعیت قرمز و نارنجی کرونایی از ابتدای آذر ماه در ورودی شهرهای با وضعیت قرمز و نارنجی آغاز شده و تا اطلاع ثانونی این طرح ادامه دارد.

وی اضافه کرد: همچنین در جریان اجرای این طرح در جاده‌های استان تعداد ۱۶۰ هزار دستگاه خودرو برگردانده شدند و تعداد کمی جریمه شدند اما با توجه به شرایط شکننده کرونایی حتی یک ورود غیر قانونی به شهرهای با وضعیت نامناسب نیز تهدید است.

فرمانده انتظامی خراسان‌رضوی گفت: در جریان اجرای طرح ممنوعیت تردد از ساعت ۲۱تا  چهار صبح در شهرهای با وضعیت کرونایی قرمز و نارنجی نیز میزان تردد در این ساعات بیش از ۸۰ درصد کاهش یافت و شهروندان همکاری خوبی در اجرای طرح داشتند.

تقوی افزود: امیدواریم این همراهی ادامه داشته باشد و در شب یلدا نیز از برگزاری مراسم و دورهمی‌ها پرهیز کنند تا شاهد قطع زنجیره ویروس کرونا باشیم و پلیس نیز در این مسیر همراه و در کنار مردم است.

اجرای طرح منع ورود خودروهای غیربومی به شهرهای دارای وضعیت قرمز از نظر شیوع کرونا و ممنوعیت رفت و آمد درون شهری از ساعت ۲۱ تا چهار صبح روز بعد و تعطیلی مراکز تعویض پلاک همزمان با محدودیتهای سراسری، از اول آذر ماه در مشهد و خراسان رضوی آغاز شده ‌است.

بنا بر آخرین اعلام سخنگوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با فوت ۲۳۲ بیمار دیگر از مبتلایان قطعی به بیماری کووید ۱۹ طی ۲۴ ساعت گذشته، شمار جانباختگان قطعی این بیماری در کشور به ۵۱ هزار و ۷۲۸ تن رسید.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.