| کد خبر: 218073 |

وجود ۴۰۰۰ تاکسی فرسوده در مشهد

مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری مشهد گفت: به جهت بهبود کیفیت عملکرد ناوگان تاکسیرانی و ارائه خدمات بهتر حمل‌ونقل درون شهری و گردشگری طرح نوسازی این ناوگان از مرداد ماه آغاز شده است.

تین نیوز

مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری مشهد گفت: به جهت بهبود کیفیت عملکرد ناوگان تاکسیرانی و ارائه خدمات بهتر حمل‌ونقل درون شهری و گردشگری طرح نوسازی این ناوگان از مرداد ماه آغاز شده است.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایسنا، احمد محبی اظهار کرد: تاکسیرانانی که خودوری آن‌ها مدل ۱۳۸۸ و ما قبل آن است، از فرصت مناسب نوسازی ناوگان تاکسیرانی استفاده کنند، زیرا شرایط و مدت زمان این طرح بسیار محدود است. شهر مشهد به عنوان دومین کلان شهر کشور دارای حدود ۴۰۰۰ تاکسی فرسوده است که این میزان تا سال آینده به حدود ۵۰ درصد ناوگان تاکسیرانی خواهد رسید.

مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری مشهد بیان کرد: از همین رو به جهت بهبود کیفیت عملکرد ناوگان تاکسیرانی و ارائه خدمات بهتر حمل‌ونقل درون شهری و گردشگری با پیگیری‌های صورت گرفته طرح نوسازی این ناوگان از مرداد ماه آغاز شده است.

محبی عنوان کرد: در این طرح متقاضی با دریافت دو وام کم بهره به مبلغ ۵۰ و ۲۰ میلیون تومان می‌توانند نسبت به نوسازی تاکسی‌های مدل ۱۳۸۸ و ما قبل آن اقدام کنند.

وی ضمن مناسب خواندن شرایط نوسازی در این طرح، خاطرنشان کرد: فرصت نوسازی تا پایان شهریور ادامه دارد و متقاضیان از این فرصت استفاده کنند، زیرا پس از آن شاهد افزایش احتمالی قیمت خودرو تغییر نرخ مصوب خواهیم بود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری مشهد، محبی تاکید کرد: میزان سود بازپرداخت تسهیلات ۵۰ میلیون تومانی ۱۸ درصد خواهد بود که طبق مصوبه شورای شهر ۱۴ درصد آن از محل یارانه شهرداری پرداخت خواهد شد. همچنین وام ۲۰ میلیون تومانی نیز به بستگان تاکسیران تعلق می‌گیرد و کم بهره است.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.