| کد خبر: 210575 |

راه ارتباطی ۱۱ روستای کلات بسته شد

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان رضوی گفت: در پی بارش شب گذشته باران راه ارتباطی ۱۱ روستا در شهرستان کلات تا اطلاع بعدی مسدود اعلام شد.

تین نیوز

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان رضوی گفت: در پی بارش شب گذشته باران راه ارتباطی ۱۱ روستا در شهرستان کلات تا اطلاع بعدی مسدود اعلام شد.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایرنا‌، ابراهیم نصری روز جمعه افزود: روستاهای یاد شده عبارتند از آبگرم، باغگاه، خواجه روشنایی، سیرزار، مؤمن آباد، بام چنار، سنگ دیوار، بابافرجی، چهارراه، خاکستر و لائین کهنه که به دلیل وقوع سیلاب و آبگرفتگی راه آنها تا اطلاع بعدی مسدود است.

وی ادامه داد: در حال حاضر علاوه بر ۱۱ راه روستایی مذکور، راه  هفت روستا در شهرستان‌های کلات، خوشاب و چناران این استان که در پی بارش‌های ۴۸ ساعت گذشته بسته شده بودند نیز همچنان مسدود است.

او اضافه کرد: هم اکنون تردد خودروها در سایر راه های ارتباطی استان از جمله جاده‌های منتهی به مشهد به صورت عادی و روان در جریان است و بارشی در این محورها گزارش نشده است.

جاده مشهد - کلات بازگشایی شد

همچنین فرماندار کلات گفت: با تلاش راهداران جاده کلات - مشهد که شب گذشته در پی بارش شدید باران و ورود گل و لای مسدود شده بود بازگشایی شد.

مهدی ناصری افزود: شب گذشته این جاده به دلیل ریزش کوه و ورود گل و لای به سطح آن در محدوده بین پل هفت دهنه تا کارخانه آب معدنی و سه راهی طاهر آباد مسدود شد که با اعزام ماشین آلات و نیروهای راهداری از مشهد و کلات این محور بازگشایی گردید.

مرکز شهرستان ۳۸ هزار نفری کلات در ۱۵۵ کیلومتری شمال شرق مشهد واقع است.

خراسان رضوی ۲۰ هزار و ۵۷۵ کیلومتر راه دارد که ۶ هزار و ۴۲۲ کیلومتر آن بین شهری و ۱۴ هزار و ۱۵۲ کیلومتر آن راه روستایی است.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.