| کد خبر: 202386 |

ساخت قطار برقی مشهد-گلبهار شتاب می‌گیرد

تین نیوز

مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید گلبهار از آغاز عملیات اجرایی بخش دیگری از تونل قطار برقی مشهد- گلبهار در یک ماه آینده خبر داد.

به گزارش تین ‌نیوز به نقل از روابط عمومی شرکت عمران شهر جدید گلبهار، هومن گریوانی، مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید گلبهار در تشریح اقدامات انجام‌شده در خصوص قطار برقی مشهد-گلبهار-چناران با اشاره به اینکه کل تونل این مسیر چهار کیلومتر و ۲۰۰ متر طول است، افزود: ۷۰۰ متر از این تونل در حال حاضر توسط شرکت مسکن قدس رضوی در حال اجرا است و باقی‌مانده آن نیز به طول سه کیلومتر و ۷۰۰ متر پس از برگزاری مناقصه، اجرایی خواهد شد.

وی با بیان اینکه پیش‌بینی می‌شود این تونل در مدت سه سال اجرا و به خط یک قطار شهری مشهد متصل شود، افزود: اعتبار موردنیاز برای اجرای این تونل از محل اوراق خزانه ملی به‌صورت نقدی و تهاتر  و همچنین از محل اعتبارات داخلی شرکت عمران گلبهار تامین می‌شود.

مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید گلبهار در خصوص آخرین روند اجرای مسیر متروی گلبهار-چناران نیز افزود: با توجه به مصوبه اخذ شده شورای‌عالی ترافیک کشور در خصوص اجرای این قطعه کلیه طراحی این مسیر انجام و پلان‌های اجرایی نیز آماده شده است که امیدواریم انجام فرآیند تملک توسط شهرداری چناران هر چه سریع‌تر به نتیجه برسد.

گریوانی، همچنین ابراز امیدواری کرد: با توجه به دستور وزیر راه و شهرسازی در خصوص خرید و آغاز عملیات ریل‌گذاری مسیر مترو مشهد- گلبهار امیدواریم بسترهای لازم به منظور تسریع در اجرای آن فراهم شود.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.