| کد خبر: 201426 |

شهردار مشهد: تاکسی‌های برقی در مشهد راه‌اندازی‌ می‌شود

شهردار مشهد مقدس گفت: موضوع تاکسی‌های برقی را در اولویت جدی کار خود قرار داده ایم که امیدواریم با کمکی که از کارگروه ملی زیارت و مجوز‌هایی که خواهیم گرفت آن را هم تسریع ببخشیم.

تین نیوز

شهردار مشهد مقدس گفت: موضوع تاکسی‌های برقی را در اولویت جدی کار خود قرار داده ایم که امیدواریم با کمکی که از کارگروه ملی زیارت و مجوز‌هایی که خواهیم گرفت آن را هم تسریع ببخشیم.

محمدرضا کلائی ظهر امروز  در مراسم بهره‌برداری از ایستگاه کوهسنگی خط دو قطار شهری مشهد اظهار داشت: برنامه‌های زیادی برای افزایش ناوگان عمومی تا پایان سال در مشهد داریم. امروز حلقه آخر استفاده از خط دو قطارشهری و به بهره‌برداری رسیدن آن بود که امیدواریم تا پایان سال بتواند ظرفیت ما را حدود 15 تا 20 درصد افزون ببخشد.

وی با اشاره بر اینکه نوسازی 150 دستگاه اتوبوس نیز در دستور کار مدیریت شهری قرار دارد، افزود: تعدادی از این اتوبوس‌ها در خطوط به کار گرفته شده و مابقی نیز تا پایان سال به ناوگان اضافه خواهد شد.

شهردار مشهد خاطرنشان کرد: همانطوری که قبلا گفتیم موضوع تاکسی‌های برقی را در اولویت جدی کار خود قرار داده ایم که امیدواریم با کمکی که از کارگروه ملی زیارت و مجوز‌هایی که خواهیم گرفت آن را هم تسریع ببخشیم.

وی از ارائه لایحه‌ای به شورای اسلامی شهر مشهد خبر داد و گفت: براساس آن دریافتی‌های ما از مسافران بر اساس زمان و میزان مسافت طی شده در شهر خواهد بود. ان‌شاءالله تا پایان سال تکلیف این موضوع نیز مشخص می‌شود.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
منبع: خبرگزاری تسنیم

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.