| کد خبر: 188847 |

تمهیدات حمل و نقلی برای مشهدی‌ها و زائران رضوی در شب‌های قدر

در شب‌های قدر تمهیدات لازم برای حمل و نقل زائران و مجاوران فراهم شده است.

تین نیوز

رئیس سازمان اتوبوسرانی مشهد گفت: در شب‌های قدر تمهیدات لازم برای حمل و نقل زائران و مجاوران فراهم شده است.

به گزارش تین نیوز به نقل از خبرگزاری صداوسیما، سیدمهدی حسینی پویا گفت: همزمان با شب‌های قدر خیل عظیمی ازتمهیدات حمل و نقلی برای مشهدی ها و زائران رضوی در شب های قدر شهروندان برای شرکت در این مراسم معنوی به حرم مطهر رضوی مشرف می‌شوند که در این راستا سازمان اتوبوسرانی مشهد برنامه‌ریزی ویژه‌ای برای زائران انجام داده است.

وی تصریح کرد: به همین منظور شش پایانه موقت در اطراف حرم مطهر رضوی ایجاد شده که این پایانه‌ها شامل چهارراه شهدا به سمت خسروی، چهارراه شهدا به سمت میدان شهدا، میدان بیت‌المقدس مسیر BRT، چهارراه خسروی به سمت چهارراه مدرس، پایانه شهید گمنام و میدان شهدای مسجد گوهرشاد است.

رئیس سازمان اتوبوسرانی مشهد گفت: ۴۸ مسیر موقت جهت جابه‌جایی مسافران از نقاط پرجمعیت شهر به سمت این ۶ پایانه موقت ایجاد شده است و ️در مجموع در سه شب مراسم قدر ۱۷۰۰دستگاه اتوبوس و مینی‌بوس، سرویس‌دهی را تا یک ساعت قبل از سحر انجام می‌دهند.

مدیرعامل شرکت بهره‌برداری قطار شهری مشهد نیز گفت: جمعه سوم خردادماه امسال مصادف با شب نوزدهم رمضان سرویس‌دهی به مسافران خط یک و دو قطار شهری از ساعت ۷صبح تا ۲:۳۰ بامداد روز بعد صورت می‌گیرد.

وحید مبین مقدم ادامه داد: همچنین در روز یکشنبه پنجم خردادماه و سه‌شنبه هفتم خردادماه امسال مصادف با شب بیست و یکم و بیست و سوم ماه رمضان، سرویس‌دهی در خط یک و دو از ساعت ۶ صبح آغاز و تا ساعت ۲:۳۰ بامداد روز بعد صورت می‌پذیرد.

منبع: خبرگزاری صداوسیما

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.