| کد خبر: 105940 |

تمدید مهلت ارسال آثار به جشنواره رسانه و حمل و نقل جاده ای

تین‌نیوز| مهلت ارسال آثار به نخستین جشنواره رسانه و حمل و نقل جاده ای خراسان رضوی تمدید شد.

با توجه به استقبال اصحاب رسانه از نخستین جشنواره رسانه و حمل و نقل جاده ای خراسان رضوی و درخواست خبرنگاران برای تمدید زمان اعلام شده یعنی 25 مهر، مهلت ارسال آثار، شش روز دیگر و تا اول آبان تمدید شد.

حمل و نقل جاده ای در خراسان رضوی، ایمنی در حمل و نقل جاده ای خراسان رضوی، سرمایه گذاری در بخش حمل و نقل جاده ای خراسان رضوی، سیستم های حمل و نقل هوشمند، حمل و نقل در مشهد 2017، اهميت راه،‌ نگهداري راه، ‌استاندارد هاي راه،‌ نقش راهداران در ايمني و ارتقای آن و دیگر موضوعات مرتبط با راهداري و حمل و نقل جاده ای، محورهای موضوعی نخستین جشنواره رسانه و حمل و نقل جاده ای خراسان رضوی را تشکیل می دهد.
فعالان رسانه ای مطبوعات، خبرگزاری ها و پایگاه های خبری دارای مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در استان خراسان رضوی می توانند آثار خود را در چهار بخش خبر، مصاحبه، گزارش و مقاله، سرمقاله و یادداشت به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند.

اهالی رسانه خراسان رضوی می توانند برای شرکت در این جشنواره آثار خود را از طریق پستي به آدرس مشهد، نبش تقاطع بلوار خيام و فردوسي، اداره كل حمل ونقل و پايانه هاي استان خراسان رضوي، روابط عمومي اداره كل حمل ونقل و پايانه هاي استان خراسان رضوي و یا به صورت الکترونیکي به پست الکترونیک به آدرس rmtofestival@gmail.com ارسال کنند.

علاقه مندان به شرکت در نخستین جشنواره رسانه و حمل و نقل جاده ای خراسان رضوی می توانند برای دریافت اطلاعات بیشتر درباره این جشنوراه و دریافت فراخوان و فرم شرکت در جشنواره به پورتال اداره كل حمل و نقل و پايانه هاي خراسان رضوي به آدرس اينترنتي www.razavi.rmto.ir  مراجعه کرده و یا با شماره تلفن 37650167 دبیرخانه نخستین جشنواره رسانه و حمل و نقل جاده ای خراسان رضوی تماس گیرند.
خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.