| کد خبر: 262817 |

در ۶ ماهه نخست امسال محقق شد؛

◄ جابجایی یک میلیون مسافر با ناوگان حمل و نقل عمومی خراسان جنوبی

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان جنوبی از جابجایی یک میلیون مسافر توسط ناوگان حمل و نقل عمومی در استان خبر داد.

تین نیوز

بیرجند | معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان جنوبی گفت: ۹۹۴ هزار و ۹۹۷ نفر مسافر توسط ناوگان حمل و نقل عمومی برون شهری در شش ماهه نخست امسال در سطح استان جابجا شده اند.

به گزارش تین نیوز، رسول سالاری اظهار کرد: از ابتدای سال جاری توسط ناوگان حمل و نقل عمومی برون شهری ۳۸۳ هزار و ۵۶۲ نفر مسافر به خراسان جنوبی وارد و ۴۲۰ هزا و ۱۲۹ مسافر از استان خارج شده اند.

وی افزود: همچنین ۵۷۴ هزار و ۱۰۵ نفر مسافر درون استان جابجا شده اند.

سرپرست اداره مسافر اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان جنوبی افزود: مسافرین جابجا شده توسط ناوگان حمل و نقل مسافر استان در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته (۱۴۰۱) به میزان ۷.۰۶ درصد رشد داشته است.

سالاری ادامه داد: بیشترین سهم جابجایی مسافر از مبدأ شهرستان های استان مربوط به شهرستان طبس با ۳۸۳ هزار و ۵۸۲ نفر و کمترین سهم جابجایی مسافر مربوط به شهرستان درمیان با ۵۳۶۲ نفر مسافر بوده است.

وی با بیان این مطلب که در حال حاضر تعداد هزار و ۴۹۲ نفر راننده در بخش مسافر استان شاغل هستند، افزود: تعداد ۲۹۷ دستگاه سواری کرایه، تعداد ۲۰۶ دستگاه مینی بوس و تعداد ۲۷۹ دستگاه اتوبوس کار جابجایی مسافرین از مبدأ ۱۵ پایانه عمومی و خصوصی در استان را انجام می رسانند.

سرپرست اداره مسافر اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان جنوبی عنوان کرد: در راستای ارتقاء سطح خدمات به مسافرین، علاوه بر نظارت های لازم بر عملکرد شرکت های حمل و نقل، رانندگان و ناوگان حمل و نقل عمومی در محل پایانه های مسافری و در طول محورهای مواصلاتی استان، بررسی وضعیت عملکرد شرکت ها، رانندگان و ناوگان از طریق سامانه های کاربردی از جمله صورت وضعیت آنلاین و کارت هوشمند در دستور کار بوده و تخلفات مشاهده شده نیز به کمیسیون های مربوطه ارجاع می شود.

وی خاطرنشان کرد: سامانه گویای ۱۴۱ و سامانه پیامکی ۳۰۰۰۵۶۱۴۱ آماده دریافت پیشنهادات، انتقادات و نظرات مسافران در خصوص نحوه ارائه خدمات سفرها دراستان خواهد بود.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.