| کد خبر: 246587 |

از ابتدای سال جاری محقق شد؛

◄ جابجایی بیش از ۱۰۰۰ تن کالا توسط وانت‌بارها در خراسان جنوبی

سهم جابجایی کالا در استان خراسان جنوبی از ابتدای سال جاری توسط وانت بار ها در استان بیش از1000 تن بوده است.

تین نیوز

بیرجند|  معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان جنوبی گفت: ۲ میلیون و ۷۳۷ هزار و ۱۳۲ تن کالا از ابتدای سال‌جاری در استان جابجا شده که از این میزان یک‌هزار و ۵۱ تن توسط ناوگان وانت بار حمل شده است.

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان جنوبی گفت: سهم جابجایی کالا در استان از ابتدای سال جاری توسط وانت بار ها در استان بیش از1000 تن بوده است.

به گزارش تین نیوز ، مسعود قاسمی تصریح کرد: از ابتدای سال جاری 2 میلیون و 737 هزار و 132 تن کالا در استان جابجا شده که از این میزان یک‌هزار و ۵۱ تن توسط ناوگان وانت بار حمل شده است.

وی یادآور شد: در حال حاضر ناوگان وانت باری فعال در سطح استان یک‌هزار و 227 ناوگان بوده که با 82 راننده در بخش حمل و نقل بار استان فعالیت دارند. 

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان جنوبی به طرح ساماندهی وانت بارها در استان نیز اشاره کرد و افزود: این طرح به منظور ارتقا ایمنی تردد، ساماندهی محمولات قابل حمل، رعایت قانون الزام شرکت‌ها و مؤسسات ترابری جاده‌ای به استفاده از بارنامه و ارائه اطلاعات سفر ناوگان وانت بار به منظور تخصیص سوخت از کلیه رانندگان و مالکان وانت بار تدوین و برای اجرا به ادارات راهداری و حمل و نقل جاده‌ای سراسر کشور انجام شده است.

قاسمی تصریح کرد: در قالب این طرح شرایط صدور کارت هوشمند برای ناوگان وانت بار و رانندگان این حوزه تسهیل و با کمترین زمان می‌توانند کارت هوشمند دریافت کنند.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.