| کد خبر: 253007 |

رئیس جمعیت هلال احمر:

۶۰ درصد حوادث رانندگی در ۳۰ کیلومتری شهرها رخ می دهد

رئیس جمعیت هلال احمر گفت: ۶۰ درصد حوادث در ۳۰ کیلومتری شهرها رخ می دهد.

تین نیوز

رئیس جمعیت هلال احمر ضمن تاکید بر اینکه کاهش آمار قربانیان حوادث رانندگی نیازمند همتی عمومی است گفت: ۶۰ درصد حوادث در ۳۰ کیلومتری شهرها رخ می دهد این در حالیست که مکلف هستیم شرایط را ایمن و به نوعی مدیریت کنیم تا کمترین مشکلات را داشته باشیم.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایسنا، پیرحسین کولیوند در هفدهمین همایش سراسری مدیران و روسای پلیس راهور فراجا که صبح امروز در سالن همایش های نورالرضا برگزار شد، مرگ و میرهای ناشی از تصادفات را به رنج توصیف کرد و گفت: امروز دور هم جمع شدیم تا با هم افزایی این رنج را کاهش دهیم، هر یک نفری که کمتر در تصادفات کشته شود، برای ما مهم است.

رئیس جمعیت هلال احمر با بیان اینکه کاهش آمار قربانیان حوادث رانندگی نیاز به یک  همت عمومی دارد، گفت: بین ما و مردم فاصله ای وجود ندارد. مکلف هستیم شرایط را ایمن کنیم و به نوعی مدیریت کنیم تا کمترین مشکلات را داشته باشیم و در بحث آموزش و فرهنگ سازی همه ما مسئولیت داریم از همه ظرفیت ها استفاده کنیم.

وی با اشاره به زلزله ترکیه و سوریه گفت: در حادثه اخیر ترکیه و سوریه، صد کشور در ترکیه برای خدمت رسانی حضور پیدا کردند اما تنها کشوری که مورد تشویق ترکیه قرار گرفت و صلیب سرخ جهانی از آن تقدیر کرد، هلال احمر ایران بود.

کولیوند در ادامه با اشاره به در پیش بودن نوروز اظهار کرد: امسال نوروز همراه با ماه مبارک رمضان است و به رغم اینکه تمام نیروهای خدماتی، امدادی و امنیتی در روزه هستند، مراقب مردم هستند و مراقبت های جاده ای را دارند.

رئیس جمعیت هلال احمر با بیان اینکه همواره ۶۰ درصد حوادث در ۳۰ کیلومتری شهرها است، گفت: هر جا حادثه ای رخ می دهد، ما ناراحت می شویم؛ انشالله امسال جشن بزرگی داشته باشیم که اعلام کنیم در کاهش حوادث جاده ای موفق بودیم.

وی اظهار کرد: در جمعیت هلال احمر قرارگاهی را داریم که برای حوادث ترافیکی برنامه ریزی می کنیم و در زمینه فرهنگ سازی، پیشگیری و آموزش خود را دخیل می دانیم و جمعیت هلال احمر با تمام توان امسال در نوروز در خدمت مردم خواهد بود و آمادگی کامل داریم که سال خوبی را شروع کنیم.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

  • سعید قصابیان 0 0

    سلام. اگر امکان داره مرجع پژوهش و مطالعه ای که میگه " ۶۰ درصد حوادث در ۳۰ کیلومتری شهرها رخ می دهد" رو معرفی بفرمایند.