| کد خبر: 232799 |

پراید در سانحه تصادف همدان نصف شد

رییس پلیس راه استان همدان گفت: یک دستگاه سواری پراید در سانحه جاده ای کیلومتر ۵۳ محور آزاد راه همدان ۲ تکه شد و راننده آن زنده ماند.

تین نیوز

رییس پلیس راه استان همدان گفت: یک دستگاه سواری پراید در سانحه جاده ای کیلومتر ۵۳ محور آزاد راه همدان ۲ تکه شد و راننده آن زنده ماند.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایرنا، سرهنگ رضا عزیزی بیان کرد: یک دستگاه سواری پراید با بار زدن طاقه های پارچه از سمت تهران به همدان در حال تردد بود که به علت خواب آلودگی راننده، خودرو در لاین ورودی به همدان و دو راهی فامنین با گاردریل برخورد کرده سپس وسیله نقلیه به صورت عرضی در وسط جاده قرار گرفت.

وی اضافه کرد: سرنشینان خودروی دیگری با دیدن این سانحه، به مدد راننده شتافته و با توجه به هوشیاری راننده و شدید نبودن شدت جراحت از او می خواهند که از خودرو خارج و پیاده شود.

رییس پلیس راه استان همدان گفت: راننده سواری پراید از خودرو پیاده می شود در این هنگام یک دستگاه تریلی و اتوبوس که به موازات هم در حال تردد بودند با سواری پراید برخورد می کنند.

پراید در سانحه تصادف همدان دو تیکه شد

سرهنگ عزیزی توضیح داد: تریلی که جلوتر از اتوبوس در خط یک در حال تردد بود به سمت موتور پراید برخورد کرده و آن را نصف کرد و اتوبوس نیز که در خط ۲ آزاد راه در حال تردد بود با قسمت عقب پراید برخورد کرد.

وی ادامه داد: همچنین در سانحه دیگری که در نزدیکی عوارضی همدان - تهران و به علت خواب آلودگی راننده رخ داد یک دستگاه کامیون حامل جوجه با پشت یک دستگاه اتوبوس برخورد کرد.

رییس پلیس راه استان همدان با بیان اینکه پای شاگرد راننده در محل حادثه قطع شد اضافه کرد: با توجه به حساسیت حمل جوجه و ضرورت رسیدن زودهنگام به مقصد، باید رانندگان توانمند و حرفه ای در این زمینه فعالیت داشته باشند.

سرهنگ عزیزی اظهار داشت: تصادف ناشی از خواب آلودگی یا بی توجهی راننده به جلو، رو به افزایش است و در ۲۴ ساعت گذشته هشت مورد واژگونی منجر به جرح به علت خواب آلودگی راننده در جاده های برون شهری استان همدان رخ داده است.

وی بیان کرد: رانندگان باید پس از هر ۲ ساعت رانندگی به مدت ۱۵ دقیقه خودرو را متوقف و اقدام به استراحت کنند البته این زمان به نسبت وضعیت بدنی افراد، سن و توانمندی آنها متغیر است.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.