| کد خبر: 220780 |

فرمانده انتظامی گرمسار بیان کرد:

کاهش ۳۳ درصدی تصادفات فوتی در گرمسار

فرمانده انتظامی گرمسار بابیان اینکه مقابله با اراذل‌واوباش یکی از خط قرمزهای مهم نیروی انتظامی است، گفت: آمار تصادفات فوتی این شهرستان نسبت به سال قبل ۳۳ درصد کاهش داشت.

تین نیوز

به گزارش تین نیوز از سمنان ،  سرهنگ غلامحسین عرب ضمن بیان اینکه آمار تصادفات فوتی در گرمسار نسبت به سال گذشته ۳۳ درصد کاهش داشته است، اظهار داشت: این در حالی است که میزان تصادفات جرحی ۱۵ درصد و میزان تصادفات خسارتی نیز ۱۹ درصد کاهش داشته است.

وی از افزایش ۱۰ درصدی سرقت و افزایش ۹ درصدی کشفیات آن در گرمسار خبر داد و افزود: در شش ماه ابتدای سال جاری شاهد افزایش چشمگیری در حوزه کشفیات قاچاق سوخت و بیت کویین بودیم.

فرمانده انتظامی گرمسار با اشاره به کاهش ۱۰ درصدی جرایم در گرمسار بیان کرد: مقابله با اراذل‌واوباش مهم‌ترین رویکرد و خط قرمز نیروی انتظامی است.

عرب با تأکید بر اینکه تعداد زیادی از خرده‌فروشان مواد مخدر در سطح شهرستان دستگیرشده و بسیاری از مصرف‌کنندگان نیز به کمپ‌های ترک اعتیاد معرفی شدند، اعلام کرد: در حال حاضر بازار جرایم سایبری داغ است و اقدامات پیشگیرانه برای کاهش جرایم سایبری در سطح شهرستان برنامه‌ریزی می‌شود.

وی در ادامه از افتتاح ساختمان پلیس راهور گرمسار در ستاد فرماندهی نیروی انتظامی این شهرستان خبر داد و گفت: این پروژه در ایام دهه فجر تکمیل و به بهره‌برداری می‌رسد.

فرمانده انتظامی گرمسار بابیان اینکه ۲۰ عنوان برنامه به مناسبت هفته ناجا در گرمسار برگزار می‌شود، تصریح کرد: اهدای خون کارکنان نیروی انتظامی، دیدار با مسئولان شهرستان، غبارروبی از مزار شهدا و دیدار با خانواده شهدای ناجا از مهم‌ترین برنامه‌های این هفته است.

 

کد خبر

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.