| کد خبر: 187367 |

◄ آتش‌سوزی هواپیمای سوخو سوپرجت روسی، 41 کشته داد

یک فروند هواپیما سوخو سوپرجت روسی پس از فرود اضطراری در فرودگاه مسکو دچار حریق شد که تاکنون وقوع این سانحه 41 قربانی در پی داشته است.

تین نیوز

یک فروند هواپیما سوخو سوپرجت روسی پس از فرود اضطراری در فرودگاه مسکو دچار حریق شد که تاکنون وقوع این سانحه 41 قربانی در پی داشته است.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از اسپوتنیک، در پی بروز این آتش‌سوزی که در حین فرود اضطراری یک هواپیمای مسافربری سوخو سوپرجت ۱۰۰ در فرودگاه شرمتیوف مسکو رخ داد، مسئولان اقدام به تخلیه هواپیما کردند.

براساس گزارش‌های اولیه تمامی ۷۸ مسافر هواپیمای مذکور از آن خارج شدند؛ اما گزارش‌ها حاکی از مصدوم شدن دست‌کم ۵ نفر از آنان بود که در آخرین گزارش تعداد کشته‌شدگان این سانحه هوایی 41 نفر اعلام‌شده است.

وزارت بهداشت روسیه اعلام کرده است که بیشتر قربانیان درنتیجه سوختگی و استنشاق مونواکسید کربن جان خود را ازدست‌داده‌اند.

تصاویری که از این حادثه در شبکه‌های اجتماعی منتشرشده ابر متراکمی از دود را که از محل آتش‌سوزی به آسمان رفته، نشان می‌دهد.

شبکه راشاتودی گزارش داد که تحقیقات درباره علت این حادثه آغازشده است و دو کارشناس مربوطه به این شبکه گفته‌اند چند احتمال را در تحقیقات درنظر خواهیم گرفت.

براساس این گزارش، کارشناسان معتقدند که عامل رعدوبرق، اتصال الکترونیکی و یا اقدام جنایی از عوامل در دست بررسی برای یافتن علت این سانحه است.

کارشناسان می‌گویند با توجه به تصاویری که هنگام فرود اضطراری گرفته‌شده است این هواپیما در آسمان آتش‌گرفته است و احتمالات بالا ازجمله دست‌کاری عمدی را نمی‌توان رد کرد.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.