| کد خبر: 186139 |

◄ حادثه جدید برای هواپیمای 737 : مسافران از درب اضطراری فرار کردند+ فیلم

درحالی‌که حوادث سریالی پرفروش‌ترین مدل شرکت هواپیماسازی بوئینگ ادامه دارد، این بار موتور یک دستگاه بوئینگ 737 در فرودگاه مسکو دچار حریق شد و به‌موجب این حادثه تعدادی از مسافران از درب اضطراری این هواپیما فرار کردند.

تین نیوز

درحالی‌که حوادث سریالی پرفروش‌ترین مدل شرکت هواپیماسازی بوئینگ ادامه دارد، این بار موتور یک دستگاه بوئینگ 737 در فرودگاه مسکو دچار حریق شد و به‌موجب این حادثه تعدادی از مسافران از درب اضطراری این هواپیما فرار کردند.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، آتش گرفتن موتور یک فروند هواپیمای مسافربری خطوط هوایی روسیه موجب فرار مسافران از داخل هواپیما شد. این هواپیمای بوئینگ ۷۳۷ که متعلق به شرکت هواپیمایی یوتی ایر بود لحظاتی پیش از برخاستن به آسمان از قسمت موتور دچار آتش‌سوزی شد. سه مسافر با باز کردن درب اضطراری هواپیما و از طریق بال آن از هواپیما خارج شدند. این حادثه در فرودگاه بین‌المللی ونوکووا واقع در مسکو، پایتخت روسیه رخ داد.

ویدئوی تهیه‌شده توسط یکی از مسافران لحظات اولیه این حادثه را به تصویر می‌کشد. این ویدئو شعله‌های آتش که موتور هواپیما را در برگرفته است نشان می‌دهد. بنا بر گزارش راشاتودی و به گفته سخنگوی این شرکت هواپیمایی سه مسافر با باز کردن درب اضطراری هواپیما از آن خارج شدند. همچنین بنا بر اعلام این شرکت هواپیمایی، اختلال ایجادشده توسط جریان باد در داخل موتور هواپیما در لحظه‌ای که هواپیما آماده پرواز می‌شد، علت وقوع این حادثه بود.

بنابراین گزارش به‌منظور ایمنی، مسافران با یک هواپیمای دیگر به مقصد موردنظر پرواز کردند؛ اما سه مسافری که از داخل هواپیما خارج شدند بودند برای بازجویی بازداشت شدند. یکی از مسافران پزشکی بود که به همراه دو مسافر دیگر از هواپیما خارج‌شده بودند. او دراین‌باره گفت: همه مسافران به یک هواپیمای دیگر منتقل شدند؛ اما من به همراه دو همکار دیگرم برای چک امنیتی بازداشت شدیم. در لحظه وقوع حادثه که همه مسافران شروع به فریاد زدن کرده بودند ما در کنار درب اضطراری نشسته بودیم و به همین علت تصمیم گرفتیم با باز کردن درب از هواپیما خارج شویم.

طبق قوانین هوانوردی بازکردن درب‌های اضطراری هواپیما بدون اجازه پرسنل پرواز ممنوع است و موجب جریمه افراد خاطی می‌شود.

حجم ویدیو: 9.70M | مدت زمان ویدیو: 00:00:46 دانلود ویدیو

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.