| کد خبر: 186650 |

ضرورت پاک‌سازی پهنه‌های تصادف اردبیل

مدیر کل دفتر فنی استانداری اردبیل گفت: مطالعه پهنه‌های تصادفی استان امری ضروری و مهم است که می‌تواند در کاهش تصادفات رانندگی مؤثر باشد.

تین نیوز

 مدیر کل دفتر فنی استانداری اردبیل گفت: مطالعه پهنه‌های تصادفی استان امری ضروری و مهم است که می‌تواند در کاهش تصادفات رانندگی مؤثر باشد.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از فارس، موسی کنعان‌پور صبح امروز در جلسه کمیسیون مدیریت ایمنی حمل و نقل استان اردبیل اظهار کرد: مطالعه پهنه‌های تصادفی استان امری ضروری و مهم است که می‌تواند در کاهش تصادفات رانندگی مؤثر باشد و لازم است به مناطق حادثه خیز توجه بیشتری شود.

  وی از خدمات راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان و سایر دستگاه‌های دخیل در کنترل ترافیک تقدیر نموده و افزود: ایمن‌سازی محور‌های مواصلاتی باید مهم‌ترین اولویت سازمان‌ها باشد.

مدیر کل دفتر فنی استانداری اردبیل بیان داشت: مطالعه سرعت‌گیر‌ها در محور‌های مواصلاتی استان آغاز شده تا نسبت به استانداردسازی و حذف سرعت‌گیر‌های مازاد اقدام شود.

علی رحمتی، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل نیز در این جلسه اظهار داشت: همزمان با هفتم اردیبهشت روز ایمنی و حمل و نقل با همکاری صدا و سیما، رسانه‌ها و پلیس‌راه برنامه‌های متعددی برای آموزش عابران پیاده و نیز رانندگان ادوات کشاورزی برگزار می‌شود.

وی افزود: همزمان با روز ایمنی حمل و نقل، خدمات مراکز معاینه فنی خودرو‌های سنگین در استان با ۳۰ درصد تخفیف ارائه می‌شود.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل تشریح کرد: بیشترین تصادفات فوتی استان مربوط به خودروهای سواری است که برای کاهش آن از ظرفیت صدا و سیمای استان استفاده خواهیم کرد.

دبیر کمیسیون مدیریت ایمنی حمل و نقل و سوانح رانندگی استان اردبیل بیان کرد: برنامه‌های آموزشی نقش مهمی در فرهنگ‌سازی ترافیک داشته و میزان تصادفات در استان را کاهش داده است.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.