| کد خبر: 180737 |

کولاک ده ها خودرو را در گردنه الماس خلخال زمین گیر کرد

کولاک ده ها خودرو را در گردنه الماس خلخال زمین گیر کرد.

تین نیوز

رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خلخال گفت: به علت بارش برف همراه با کولاک شدید سرنشینان ده ها خودرو در جاده خلخال ، اسالم زمین گیر شدند.

به گزارش تین‌نیوز و به نقل از ایرنا، محمد قربانی افزود: بارش برف همراه با سرعت بیش از 100 کیلومتر باد در ساعت موجب بروز کولاک شدید و محدودیت دید در گردنه الماس واقع در مسیر ارتباطی خلخال ، اسالم شده و برای مدتی تردد خودروها را در این محور مختل کرد.

او اظهار کرد: شدت برف و کولاک به حدی بود که شعاع دید تا زیر پنج متر کاهش یافته و به همین دلیل رانندگان قادر به حرکت در این مسیر نبودند.

قربانی گفت: با کمک راهداران ، رانندگان خودروهایی که در میان راه متوقف شده و قادر به ادامه مسیر نبودند به راهدارخانه الماس انتقال یافته و با آرام شدن شرایط جوی به مقاصد خود هدایت شدند.

او افزود: بارش برف همراه با کولاک موجب مسدود شدن راه ارتباطی تعدادی از روستاهای این شهرستان شده که تلاش راهداران برای بازگشایی و برفروبی مسیرهای مسدود از اولین ساعات امروز آغاز شده است.

قربانی همچنین گفت: با تلاش راهداران این اداره هم اکنون همه راه های بین شهری منطقه غیر از راه ارتباطی خلخال ، پونل در استان گیلان باز می باشد.

فریدون بابایی ، فرماندار خلخال نیز گفت: برای حفظ جان مسافران جاده خلخال ، اسالم این مسیر برای مدت کوتاهی از سمت خلخال به روی خودروها مسدود اعلام و از حرکت رانندگان به سمت گردنه الماس جلوگیری شد.

وی اظهار کرد: مدت فعالیت سامانه بارشی و کولاک شدید در این منطقه کوتاه بوده و به محض فروکش کردن تندباد مسیر تردد خودروها باز شد.

خلخال در جنوب اردبیل از شهرهای سردسیر کشور است.

منبع: خبرگزاری ایرنا

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.