| کد خبر: 185093 |

قم؛ خروش رودخانه جان یک نفر را گرفت

سخنگوی اورژانس قم گفت: خروش رودخانه در قم و بی احتیاطی توسط یک فرد غیر بومی، جان او را گرفت.

تین نیوز

سخنگوی اورژانس قم گفت: خروش رودخانه در قم و بی احتیاطی توسط یک فرد غیر بومی، جان او را گرفت.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از ایسنا، مهدی فراهانی در خصوص حادثه غرق شدگی فردی درقاهان، روستای بنابران عنوان کرد: متاسفانه علی رغم همه توصیه ها و هشدارها، خروش رودخانه در قم و بی احتیاطی یک فرد غیر بومی، جان وی را گرفت.

سخنگوی اورژانس قم افزود: با وجود حضور بالگرد اورژانس و آمبولانس اورژانس، امکان انجام اقدام درمانی برای فرد غرق شده نبود و سیل موجب فوت این فرد شد.

وی اظهار کرد: جسد این فرد که به دلیل نزدیک شدن به رودخانه درون آب افتاده بود توسط نیروهای مردمی و بالگرد اورژانس از آب گرفته شد.

فراهانی در خصوص اقدامات انجام شده توسط اورژانس قم در روز طبیعت نیز توضیح داد: از ساعت ۸ صبح تا ۲۲، اورژانس ۱۱۵ و نیروها و آمبولانس در ۲۲ نقطه از تفرجگاهها- پارکها- بوستانها ونیز بخشهای استان بویژه بخش کهک و دستجرد و سلفچگان مستقر شدند.

وی گفت: علاوه بر ارائه خدمات اورژانس درسطح شهر به بیماران داخلی و قلبی و تصادفات درون شهری، شاهد گزارشاتی از حوادث جاده ای نیز بودیم. تعداد ۱۱ تصادف درجاده و بخشهای استان با ۲۲ مجروح گزارش شد که در این راستا ۱۶ مجروح به بیمارستان منتقل و۶ مجروح به صورت سرپایی درمان شدند.

وی بیان کرد: روز  گذشته بالگرد اورژانس نیز روز سختی داشت و با توجه به هماهنگی های لازم از صبح در بخش کهک و سلفچگان استقرار یافت و به انجام ماموریت پرداخت.

فراهانی عنوان کرد: در ماموریت اول در حدود ساعت ۱۴:۰۰ اعزام بالگرد جهت گزارش غرق شدگی به بخش قاهان صورت گرفت و در دومین ماموریت نیز به واسطه تصادف چند دستگاه خودرو، بالگرد به سلفچگان اعزام شد. این تصادف در محور سلفچگان اتفاق افتاد که ۴ مجروح بدحال به همراه داشت و جهت انتقال مجروحان و کمک به بازگشایی سریعتر ترافیک بالگرد در اسرع وقت اعزام شد.
خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.