| کد خبر: 162056 |

افزایش 23 درصدی تصادفات منجر به فوت در جنوب سیستان و بلوچستان

فرمانده پلیس راه جنوب سیستان و بلوچستان گفت: از ابتدای امسال تا کنون 366 نفر در جاده های جنوب این استان بر اثر تصادفات جان خود را از دست داده اند که در همسنجی با پارسال 23 درصد افزایش یافته است.

تین نیوز

 فرمانده پلیس راه جنوب سیستان و بلوچستان گفت: از ابتدای امسال تا کنون 366 نفر در جاده های جنوب این استان بر اثر تصادفات جان خود را از دست داده اند که در همسنجی با پارسال 23 درصد افزایش یافته است.

به گزارش تین‌نیوز، سرهنگ یدالله ستوده اظهار داشت: سرعت غیرمجاز، انحراف به چپ، خستگی و خواب آلودگی و رعایت نکردن حق تقدم از مهمترین علل تصادفات رانندگی در جنوب سیستان و بلوچستان است.

وی بیان کرد: با مدیریت سرعت و رعایت علائم راهنمایی و رانندگی تصادفات قابل پیشگیری است.
وی افزود: جاده‌های جنوب سیستان و بلوچستان به عنوان یکی از پر ترددترین مسیرهای عبور و مرور در استان، همواره با حوادث زیادی روبه رو است.

وی ادامه داد: با وجود تدابیر پیشگیرانه‌ ای چون اطلاع رسانی، نصب دوربین‌های کنترل سرعت، پلیس نامحسوس و افزایش برخورد با رانندگان متخلف، همچنان مرگ و میر ناشی ازحوادث جاده‌ای در جنوب سیستان و بلوچستان بالاست.

ستوده راه های زیر پوشش پلیس راه جنوب سیستان و بلوچستان را بیش از 12 هزار کیلومتر اعلام کرد.

به گزارش ایرنا سیستان و بلوچستان به سبب گستردگی راههای ارتباطی دارای 2 قرارگاه پلیس راه و 2 اداره کل راه و شهرسازی در شمال به مرکزیت زاهدان و جنوب به مرکزیت ایرانشهر است که شهرستانهای شمالی و مرکزی شامل زابل، هیرمند، زهک، نیمروز، هامون، زاهدان، میرجاوه، خاش، سراوان، سیب سوران و مهرستان زیر پوشش قرارگاه شمال و شهرستانهای جنوبی ایرانشهر، دلگان، فنوج، قصرقند، نیکشهر، سرباز، کنارک و چابهار زیرپوشش قرارگاه پلیس راه جنوب سیستان و بلوچستان قرار دارند.
 

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.