| کد خبر: 149086 |

مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور اعلام کرد؛

سه کشته و 15 مجروح در تصادفات 24 ساعت گذشته جاده‌های کشور

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا با تشریح تصادفات رانندگی در 24 ساعت گذشته گفت: در این حوادث سه نفر کشته و 15 نفر مجروح شدند.

تین نیوز

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا با تشریح تصادفات رانندگی در 24 ساعت گذشته گفت: در این حوادث سه نفر کشته و 15 نفر مجروح شدند.

به گزارش خبرنگار مهر ، سرهنگ نادر رحمانی با اشاره به تصادف ٦ وسیله(یک دستگاه پژوپارس، پراید، سمند و ٢دستگاه پژو ٢٠٦) در استان قزوین،منجر به مجروح شدن ١٠ نفر ( ٢ نفر بستری و ٨ نفر سطحی) شد. درباره این تصادف که ساعت ٢٢ شب گذشته ، اتفاق افتاده، گفت: به گزارش پلیس راه قزوین-زنجان این تصادف در کیلومتر ۵١ آزادراه قزوین-زنجان رخ داده است. علت، حرکت راننده به صورت دنده عقب در اتوبان بوده است.

وی همچنین به واژگونی یک دستگاه پژو در استان زنجان اشاره کرد و گفت: این تصادف در کیلومتر ٣٣ محور زنجان یولاماجی و ساعت یک بامداد یکشنبه اتفاق افتاده و ٣ نفر کشته به جای گذاشته است. علت، تخطی از سرعت مطمئنه بوده است.

سمنان: واژگونی پژو ٢٠٦

ساعت ١٦ یکشنبه، یک دستگاه پژو ٢٠٦ در کیلومتر ٤٦ محور میامی-شاهرود واژگون شد که ٥ نفر مجروح به جای گذاشته است. علت حادثه، بی توجهی راننده به جلو بوده است.

قم: تصادف ٢ تریلر

این بار تصادف در کیلومتر ٦ جاده کمربندی شاه جمال به ٧٢ تن اتفاق افتاده که طی آن یک دستگاه تریلر کشنده هوو(حامل بار گاز مایع) با تریلر کشنده دانگ فنگ برخورد کرده است.تصادف، ساعت ٤ صبح یکشنبه روی داده که خوشبختانه تنها خسارت مادی به جای گذاشته است. علت، بی توجهی راننده تریلر کشنده هوو به جلو بوده است.

منبع: خبرگزاری مهر

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.