| کد خبر: 131914 |

مصدومان خودرو تیبا با بالگرد به بیمارستان شهر زنجان منتقل شدند

تین نیوز

مسئول روابط عمومی مرکز مدیریت حوادث و فوریتهای پزشکی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان زنجان گفت: 2 مصدوم حادثه واژگونی خودرو سواری تیبا پس از دریافت اقدامات درمانی پیش بیمارستانی با بالگرد اورژانس به مرکز درمانی آیت الله موسوی زنجان منتقل شدند.

 

به گزارش ایرنا، جواد مرادی افزود: در پی تماس با مرکز پیام اورژانس 115 زنجان مبنی بر وقوع حادثه واژگونی خودرو در مسیر قره بوته به گوگ تپه از توابع زنجان در ساعت 13 روز گذشته /یکشنبه/ عوامل اورژانس مستقر در پایگاه ایده لو با یک دستگاه آمبولانس به محل حادثه اعزام شدند.


وی افزود: با توجه به ارزیابی به عمل آمده توسط عوامل اورژانس و اعلام وضعیت حادثه دیدگان به مرکز، بلافاصله بالگرد اورژانس هوایی به منظور یاری رسانی به مصدومین به پرواز درآمد.


مرادی اظهار داشت: در این حادثه 2 زن از نواحی کمر و سر و گردن آسیب دیده بودند که پس از ارایه خدمات درمانی پیش بیمارستانی جهت ادامه درمان به مرکز درمانی آیت الله موسوی زنجان منتقل شدند.


رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان زنجان گفت: این حادثه سه مصدوم داشت که یکی از مصدومان پس از ارایه خدمات درمانی از بیمارستان ترخیص شد و 2 حادثه دیده دیگر به منظور ادامه درمان، بستری شدند.


سرهنگ علی اصغر شیرمحمدی افزود: این حادثه در مسیر قره تپه و به دلیل تخطی راننده خودروی سواری تیبا از سرعت مطمئنه اتفاق افتاد که خوشبختانه فوتی نداشت.


وی از رانندگان خودروها خواست از سرعت و سبقت غیرمجاز به جد خودداری و در صورت خستگی و خواب آلودگی نیز از رانندگی پرهیز و در نقطه ای ایمن استراحت کنند و سپس ادامه مسیر دهند.


 

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.