| کد خبر: 202092 |

واریز ریالی مابه‌التفاوت سهمیه سوخت سرویس مدارس و آژانس‌ها تا 10 دی

مدیر عامل اتحادیه تاکسیرانی‌های شهری کشور از واریز ما به التفاوت سهمیه سوخت سرویس مدارس و آژانس‌هایی که اطلاعات ثبت شده آنها صحیح باشد تا 10 دی ماه خبر داد.

تین نیوز

مدیر عامل اتحادیه تاکسیرانی‌های شهری کشور از واریز ما به التفاوت سهمیه سوخت سرویس مدارس و آژانس‌هایی که اطلاعات ثبت شده آنها صحیح باشد تا 10 دی ماه خبر داد.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از ایسنا، مرتضی ضامنی در خصوص سهمیه اختصاص یافته به رانندگان سرویس مدارس اظهار داشت: سرویس‌های مدارسی که در قالب سامانه پایش ناوگان دانش آموزی «سپند» ساماندهی شده‌اند را به عنوان گروه جدیدی که سهمیه سوخت به آنها تعلق می‌گیرد معرفی کردیم.

وی افزود: بر این اساس میزان میانگین پیمایش مسافت منزل تا مدرسه دانش آموزان، احصاء گردیده و پس از تأیید توسط شهرداری‌های مربوطه، سهمیه به خودروها تخصیص داده شده است.

ضامنی عنوان کرد: در این خصوص در کارگروه مربوطه پس از بررسی‌های لازم، میزان سهمیه تعلق گرفته به سرویس مدارس تا سقف 120 لیتر برای خودروهای تک سوز و تا سقف 80 لیتر برای خودروهای دو گانه سوز سهمیه بنزین اختصاص می‌یابد.

وی متذکر شد: آن دسته از رانندگان سرویس مدارس که تا 20 آذر اطلاعات خود را تکمیل نمودند و از جانب شهرداری‌ها تأئید و اطلاعاتشان صحیح می‌باشد تا 10 دی ماه ما به التفاوت ریالی سهمیه سوخت به حساب شبا که در سامانه معرفی کرده‌اند توسط شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی واریز خواهد شد.

مدیر عامل اتحادیه تاکسیرانی‌های شهری کشور در خصوص سهمیه آژانس‌ها نیز بیان کرد: در خصوص آژانس‌ها و تاکسی تلفنی هم آن دسته از رانندگان که تا 15 آذر اطلاعات آنها برای ما ارسال گردیده و اطلاعاتشان صحیح می‌باشد هم تا 10 دی ماه مابه‌التفاوت ریالی سهمیه سوخت به حساب آنها واریز می‌گردشود.

این مسئول در پایان گفت: تا کنون اطلاعات حدود 88 هزار و 753 راننده سرویس مدرسه ثبت شده و توسط شهرداری‌ها مورد تأیید قرار گرفته است.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.