| کد خبر: 144808 |

ناوگان اتوبوسرانی شهرداری بیرجند تجهیز و نوسازی می‌شود

سرپرست شهرداری بیرجند از خرید ۱۸ دستگاه اتوبوس با اعتباری بالغ بر ۵۶۰ میلیون تومان خبر داد و گفت: این اتوبوس‌ها تا پایان شهریورماه وارد ناوگان اتوبوسرانی می‌شوند.

تین نیوز

سرپرست شهرداری بیرجند از خرید ۱۸ دستگاه اتوبوس با اعتباری بالغ بر ۵۶۰ میلیون تومان خبر داد و گفت: این اتوبوس‌ها تا پایان شهریورماه وارد ناوگان اتوبوسرانی می‌شوند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بیرجند، حسن خانزاد صبح امروز در مراسم افتتاح پارکینگ طبقاتی بیرجند اظهار داشت: اعتبار هزینه شده برای احداث این پارکینگ طبقاتی 18 میلیارد و 900 میلیون ریال است.

وی ظرفیت پارکینگ طبقاتی شهرداری بیرجند را که در خیابان منتظری است 150 خودرو عنوان کرد و افزود: این پارکینگ دومین پارکینگ طبقاتی شهرستان است که در زمینی به مساحت یک هزار مترمربع و با زیربنای 3 هزار و 150 مترمربع در دو سقف ساخته شده است.

سرپرست شهرداری بیرجند هدف از اجرای این پروژه را تامین پارکینگ شهروندان در بافت مرکزی و بازار بیرجند عنوان کرد و بیان کرد: همچنین با توجه به اینکه این پروژه در بافت تاریخی شهر بیرجند قرار دارد برای هماهنگی با بافت تاریخی و فرهنگی و معماری محیط در نماسازی پروژه از آجر سنتی استفاده شده است.

خانزاد از افتتاح مجتمع فرهنگی رفاهی القورات در زمینی به مساحت 12 هزار هکتار با اعتباری بالغ بر 10 میلیارد ریال نیز خبر داد و تصریح کرد: فاز دو و سه این مجتمع که شامل مغازه و نمایشگاه‌های عرصه محصولات کشاورزی و صنایع‌دستی بخش القورات است  10 میلیارد ریال اعتبار نیاز دارد.

وی از احداث باغ پرندگان در زمینی به مساحت 17 هزار مترمربع در پارک جنگلی بیرجند خبر داد و خاطرنشان​ کرد: در حال حاضر این پروژه بیش از 75 درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

سرپرست شهرداری بیرجند یادآور شد: احداث پارک وصال در بلوار شعبانیه به مساحت 10 هزارا مترمربع و بهسازی پارک آزادی در حال انجام است.

خانزاد روکش آسفالت خیابان‌های نواب 2، نواب 4، نواب 5، روکش آسفالت زمین ورزشی پارک توحید، خیابان شهید حکمت، میدان قدس، خیابان شهید فهمیده، خیابان مصطفی خمینی، جدول گذاری و آسفالت خیابان ولایت و نصب و راه‌اندازی دوربین ثبت تخلف در بلوار پیامبراعظم(ص) را  از جمله اقدامات شهرداری در هفته دولت عنوان کرد.

وی با بیان اینکه 6 دستگاه مینی‌بوس نیز با اعتباری بالغ بر 170 میلیون تومان برای حمل و نقل شهری خریداری شده است افزود: 30 دستگاه ایستگاه اتوبوس مکانیزه نیز خریداری شده که تا مهرماه جاری در سطح شهر نصب می‌شود.

سرپرست شهرداری بیرجند از خرید 18 دستگاه اتوبوس با اعتباری بالغ بر 560 میلیون تومان خبر داد و گفت: این اتوبوس‌ها تا پایان شهریورماه وارد ناوگان اتوبوسرانی می‌شوند.

 

منبع: خبرگزاری تسنیم

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.