معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران:
بزرگراه امام علی(ع) پس از 40 سال به بهرهبرداری رسید
معاون حملونقل و ترافیک شهرداری تهران گفت: دولتها به تعهدات خود در حملونقل خود عمل نکردند و از سال 89 حتی یک اتوبوس هم به شهر تهران داده نشد.
معاون حملونقل و ترافیک شهرداری تهران گفت: دولتها به تعهدات خود در حملونقل خود عمل نکردند و از سال 89 حتی یک اتوبوس هم به شهر تهران داده نشد.
سید مازیار حسینی در مراسم بهرهبرداری از 66 دستگاه واگن و لوکوموتیو برقی تهران و حومه اظهار داشت: در مجموعهای خدمت میکنیم که روز اول و روز آخر خدمت برای آنها فرقی ندارد.
وی با اشاره به اینکه در کار جهادی مبدأ، زمان و مکان مهم نیست، گفت: در مأموریتهای جهادی فقط کار مهم است و با توکل به خدا مشکلات در کارهای جهادی حل میشود.
حسینی با اشاره به اینکه در سه مدیریت شهری خدمت کرده است، اظهار داشت:در حال حاضر شهر تهران دارای 110 سوله مقاوم در برابر زلزله است که هر کدام حدود 2 هزار مترمربع فضای مفید دارد.
معاون حملونقل و ترافیک شهرداری تهران گفت: در حال حاضر تهران دارای مرکز فرماندهی و ستاد بحران در کشور است که نمونه آن در هیچ کجای کشور ساخته نشده است و اگر خدایناکرده حادثه طبیعی در این شهر اتفاق بیفتد، در این ستاد افرادی که در آن زندگی میکنند تا دو هفته نیاز به آب، برق و حتی گاز ندارند.
وی بیان داشت: طرح بزرگراه امام علی(ع) برای 40 سال گذشته است و از بافت فرسوده و همینطور ساختمانهای مسکونی عبور میکرد ولی با یک مأموریت جهادی بزرگراه امام علی پس 40 سال و با طول بیشتری مورد بهرهبرداری قرار گرفت.
حسینی افزود: مدیری، مدیر است که تصمیم بگیرد و پای تصمیم خود بایستد. این ویژگی شخصیتی آقای قالیباف است و امیدوار هستیم این مدیر همیشه ماندگار باشد.
معاون حملونقل و ترافیک شهرداری تهران اضافه کرد: در حوزه حملونقل نیز بیشترین فعالیت را شهردار تهران داشت و اقدامات مؤثری نیز تاکنون در سطح شهر در این حوزه اتفاق افتاده است.
وی گفت: در 10 سال گذشته تمامی اتوبوسها بدون کولر و حتی دنده خودرو نیز جا نمیرفت ولی الان اتوبوسها اتوماتیک و دارای کولر هستند و شهروندان میتوانند سفر راحتتری را داشته باشند.
حسینی بیان داشت: از سال 89 اتوبوسی از سیستم دولتی دریافت نکردیم، در صورتیکه بر اساس قانون 82.5 درصد هزینه اتوبوس را باید دولت پرداخت کند.
معاون حملونقل و ترافیک شهرداری تهران درباره شرکت واگنسازی تهران افزود: این مجموعه در هر 24 ساعت 1.2 واگن را تولید میکند و اگر ظرفیتها بیشتر شود، میتواند روزانه بیش از دو واگن را بسازد.
وی ادامه داد: تنها راه حل کاهش آلودگی شهر تهران توجه به حملونقل عمومی است.
حسینی تصریح کرد: در شرکت واگنسازی استانداردهای بینالمللی لحاظ میشود واین شرکت میتواند هر نوع سفارشی از کلانشهرها را تولید و تحویل دهد.
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمیکند.
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.