| کد خبر: 9793 |

آمادگی کامل اکیپ های راهداری استان قم در خجسته ایام نیمه شعبان

تین نیوز | مدیر راهداری استان قم از آمادگی کامل اکیپ های ثابت و سیار راهداری در تامین ایمنی و ارائه خدمات بهداشتی-رفاهی محورهای جاده ای استان قم در حجسته ایام نیمه شعبان خبر داد.
به گزارش تین نیوز از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان قم، به مناسبت فرا رسیدن حجسته ایام نیمه شعبان که همه ساله خیل عاشقان حضرت ولی عصر(عج) را از اقصی نقاط ایران اسلامی و حتی دیگر کشور های جهان به استان قم و مسجد مقدس جمکران هدایت می کند، ترافیک سنگینی بر محورهای جاده ای استان قم حاکم می شود که جهت تامین ایمنی این سفرها و همچنین ارائه خدمات رفاهی-بهداشتی به زائران محترم راهداری استان قم با بیش از دهها اکیپ ثابت و سیار و تجهیز هفت راهدارخانه این ایام آماده ارائه خدمات می باشد.
اکبر سلیمیان مدیر راهداری این اداره کل ضمن اعلام خبر فوق افزود: بخشی از اقدامات انجام شده جهت آمادگی این ایام مبارک شامل شستشوی علائم و تابلوهای اطلاعاتی-انتظامی، گاردریل ها در محور قدیم قم-کاشان، لکه گیری آسفالت محورهای اصلی و مبادی ورودی شهر مقدس قم، پاکسازی محورهای اصلی و پرترافیک آزادراه قم-تهران، بزرگراه قم-سلفچگان-راهجرد، جاده قدیم قم-کاشان می باشد.
وی ضمن اعلام آمادگی کامل اکیپ های این اداره کل در این ایام گفت:قریب سی دستگاه انواع خودروهای ناوگان راهداری استان مشتمل بر شش دستگاه گشت راهداری ایسوزو و سه دستگاه خودرو پیکاپ سواری و چندین دستگاه خودروهای سنگین گریدر، لودر و جرثقیل، مستقر در ورودی راهدارخانه ها و مقاطعی از محورهای مواصلاتی آماده تامین ایمنی این ایام می باشند.
سلیمیان تعداد عوامل راهداری که در این ایام به صورت شبانه روزی در آماده باش کامل به سر می برند را 60 نفر عنوان کرد و ادامه داد: با توجه به تجارب سنوات گذشته دیگر کارکنان این اداره کل در صورت نیاز آماده اند تا با حضور فعال به ارائه خدمات محوله بپردازند.
مدیر راهداری استان قم ضمن آرزوی سفری بدون حادثه برای تمامی زائران مسجد مقدس جمکران با اعلام تلفن گویای 141 از تمامی هموطنان عزیزی که قصد سفر دارند درخواست نمود پیش از اقدام به مسافرت از وضعیت راههای استان ها اطلاعات کسب کنند.

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.