| کد خبر: 94227 |

حمل مسافر مازاد توسط اتوبوس‌های بین شهری خطرآفرین است

تین‌نیوز| نایب رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: برخی از شرکت‌های مسافربری مازاد بر ظرفیت اتوبوس‌های بین شهری مسافر می‌پذیرند که این امری خطرآفرین است و موجب اعتراض و گلایه‌های دیگر مسافران می‌شود.

 
احمد شریعتی پیش از ظهر امروز در جلسه علنی شورای اسلامی شهر اصفهان با انتقاد به حمل بار زیاد توسط اتوبوس‌های ترمینال‌های مسافربری اظهار کرد: حمل بار زیاد توسط اتوبوس‌های مسافربری و تحمل وزن بیش از حد موجب خطرات و مشکلات جبران‌ناپذیری خواهد شد.

وی افزود: متاسفانه برخی از شرکت‌های مسافربری مازاد بر ظرفیت اتوبوس‌های بین شهری مسافر می‌پذیرند که این امری خطرآفرین است و موجب اعتراض و گلایه‌های دیگر مسافران می‌شود و اخیرا نیز بر اساس حمل بیش از ظرفیت، اتوبوسی حامل سربازان در محور سراوان دچار حادثه شد و موجب از دست رفتن هموطنان عزیز ما شد.

نایب رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: همچنین متاسفانه در بعضی از موارد گزارش شده شاهد حمل مواد مخدر توسط اتوبوس‌های مسافربری هستیم.

وی با اشاره به مشکلات حمل و نقل اتوبوسرانی در شرق اصفهان خاطرنشان کرد: با وجود ترمینال‌های مسافربری هنوز در شرق اصفهان مشکلات حمل و نقل حل نشده و ترمینال جی به تنهایی از عهده تامین حمل و نقل مسافران بر نمی‌آید.

شریعتی با تاکید بر لزوم نصب تابلوهای راهنمایی و رانندگی مبنی بر اعلام کنترل و نظارت‌های جاده‌ای برای رانندگان تصریح کرد: در بسیار از کشورها برای اطلاع رانندگان از کنترل و نظارت جاده‌ای، تابلوها و نشانه‌های متعددی در جاده‌ها نصب شده که امیدوارم این اقدام در کشور ما نیز اجرایی شود.

وی اضافه کرد: امکانات و استراحت‌گاه‌های بین جاده‌ای با کیفیت مطلوبی ساخته شده که باید توسعه بیشتری یابد چراکه در بهبود وضعیت حمل و نقل جاده‌ای بسیار اثرگذار است اما باید تجهیزات دیگر نیز برای مسافران در نظر گرفته شود که جایگاه سوخت CNG از جمله این امکانات است که در برخی از محورهای مواصلاتی دچار کمبود این جایگاه‌ها هستیم.
خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

  • داوود 0 0

    باسلام مردم نمیدانند در اصل بلیط مبلغی از ان بیمه هست و کسی که در بین راه بدون بلیط سوار میشود خونش پای خودش هست