| کد خبر: 93125 |

۱۴۴پروژه عمران روستایی امسال در کردستان اجرا می شود

تین نیوز | معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کردستان از اجرای 144 پروژه در بخش عمران روستایی به مبلغ 15 میلیارد و 860 میلیون ریال در سال جاری خبر داد.

 

 امیر قادری در خصوص پروژه های عمرانی حوزه روستایی اظهار کرد: طبق بند 'ح' تبصره 9 قانون بودجه سال 94 مبلغ 15 میلیارد و 860 میلیون ریال اعتبار برای حوزه دهیاری ها تخصیص و جذب شده که ماهیت آن کاملا عمرانی است.

وی با بیان اینکه این اعتبار برای انجام 144 پروژه در سال جاری هزینه می شود، گفت: در این راستا 16 پروژه در بخش روستایی شهرستان بانه، 13 پروژه در بیجار، 11 پروژه در دهگلان، 14 پروژه در دیواندره، 29 طرح در سروآباد، 12 طرح در سقز، 14 طرح در سنندج، 17 طرح در قروه، 11 طرح در کامیاران و 7 پروژه نیز در شهرستان مریوان اجرایی خواهد شد.

معاون عمرانی استاندار کردستان افزود: پروژه های عمرانی شامل کمک به ایجاد زمین های ورزشی، فضاهای سبز، ساماندهی قبرستان ها، احداث ایستگاه آتش نشانی و کمک به اصلاح و توسعه شبکه فاضلاب معابر است.

قادری خاطرنشان کرد: بخش کمک به اصلاح و توسعه شبکه معابر و فاضلاب نیز شامل چند بخش بهسازی معابر، فاضلاب و احداث پل و سنگفرش است که اجرای آنها در دستور کار قرار دارد.

وی در ادامه با بیان اینکه دولت نگاه ویژه ای به روستانشینان دارد، تصریح کرد: جذب و هزینه کرد این اعتبارات نیز با هدف ارتقای وضعیت زندگی ساکنان روستاهای استان صورت می گیرد.

معاون استاندار کردستان در ادامه با یاداوری این مساله که امسال شاهد تحولات اساسی در حوزه بخش راه های روستایی استان خواهیم بود، گفت: اختصاص اعتبار مناسب از محل اسناد خزانه اسلامی و با هدف پرداخت مطالبات پیمانکاران و تکمیل پروژه های نیمه تمام در حوزه راه روستایی از جمله این اقدامات خواهد بود.

وی این اقدام را در راستای برخورداری جمعیت روستایی استان و دستیابی به استانداردهای مطلوب در حوزه آسفالت راه روستایی عنوان کرد.

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.