| کد خبر: 75111 |

راه های ارتباطی مدرسه و بهداشت دهستان حکمی میناب اصلاح می شود

تین نیوز | رئیس شورای اسلامی دهستان حکمی گفت: آسفالت قسمتی از مرکز دهستان حکمی امسال در دستور کار قرار دارد و تا قبل از پایان سال راه های ارتباطی مدرسه و خانه بهداشت اصلاح می شود.

امیر نیکخو گفت: آسفالت قسمتی از روستاهای مرکز دهستان حکمی ورودی محله های نبی اکرم ، محله امام رضا و محله محمدیه در دستور کار ما قرار دارند  و تا قبل از پایان سال به بهره برداری خواهد رسید و هزینه های که برآورد شده است حدود صد میلیون تومان است.

وی افزود: با احداث این سه راه آسفالت محله امام رضا که راه مسیر مدرسه ابتدایی شهید جنگلی، خانه بهداشت و پارک روستایی نیز می باشد در مسیر عبور و مرور کمک زیادی خواهد کرد.

شورای اسلامی دهستان حکمی بیان کرد: راه محله نبی اکرم با توجه به این که امکان اجرای طرح هادی در این مسیر وجود نداشته و آب های سطحی نیز در زمان بارندگی مشکلات زیادی برای این محله بوجود می آوردند با احداث آسفالت این مشکلات برطرف خواهد شد.

نیکخو گفت: مسیر مسجد محمدیه مسیر آرامستان قدیمی و راه ارتباطی اصلی مواصلاتی اصلی روستا به باغ های کشاورزی و مدرسه می باشدکه با آسفالت شدن مسیر عبور دانش آموزان و کشاورزان هموار خواهد شد.

وی به برنامه های آینده شواری اسلامی دهستان حکمی اشاره کرد و بیان داشت: حصار کشی زمین ورزشی بسیج ،احداث سالن ورزشی در روستای حکمی ،زمین چمن مصنوعی، توسعه و تکمیل آرامستان برای استفاده کل دهستان، تجهیز پارک محله ابوالفضل، احداث پارک های محله نبی اکرم و محله محمدیه، و درختکاری عمومی روستا از برنامه آینده ما می باشد که در دستور کار قرار دارند.

شورای اسلامی دهستان حکمی یادآور شد:از اداره آموزش و پرورش شهرستان و همچنین اداره کل استان استدعا داریم نسبت به ساخت دبیرستان ام لیلا حکمی همت بیشتری به خرج دهند تا کار سرعت بیشتری پیدا کند.چرا که دانش آموزان دبیرستانی و هنرستانی ما در مدارس کلنگی و استیجاری مخروبه و قدیمی در بدترین شرایط مشغول به ادامه تحصیل هستند.

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.