| کد خبر: 62957 |

اعتبارات اندک راه سازی بزرگ ترین مانع رشد و توسعه بشاگرد است

تین نیوز | مدیر راه وشهرسازی شهرستان بشاگرد با اشاره به ارتباط مستقیم توسعه بشاگرد با احداث و افزایش زیرساخت راه سازی، اختصاص اعتبارات اندک در این خصوص را مانعی برای رشد این شهرستان اعلام کرد.

 
 

حسن کمالی یکی از عوامل مهم در تداوم محرومیت شهرستان بشاگرد را  فقدان راه مناسب دانست و اظهارداشت: توسعه وپیشرفت شهرستان بشاگرد با احداث و افزایش زیرساخت راه‌های مناسب امکان پذیر است.

وی با بیان اینکه بیشتر راه‌های شهرستان بشاگرد روستایی وخاکی است  تصریح کرد: تسطیح و بهسازی  راه‌های شهرستان نیازمند تامین اعتبارات ویژه از سوی دولت است.

کمالی بیان داشت: بیش  از 56 روستای بالای 50خانوار در این شهرستان فاقد راه مناسب است که مطالعات برای ایجاد جاده مناسب صورت گرفته، اما نبود اعتبار کافی مانع از انجام کارها شده است.

وی افزود:اعتبارات اختصاص یافته به این اداره اندک است و این اداره برای راه سازی در شهرستان بشاگرد برای رفع مشکلات جاده سازی در این شهرستان به بیش 380 میلیارد تومان اعتبار نیازمند است تا بتواند زمینه پیشرفت این شهرستان را فراهم سازد.

کمالی در ادامه به بیش از 1600 کیلومتر راه خاکی روستایی در بشاگرد اشاره داشت و افزود: سر کشی از  این مقدار راه خاکی بلغ بر 2ماه زمان نیاز دارد.   

مدیر راه و شهرسازی بشاگرد تاکید کرد: با توجه به تعدد و پراکندگی روستاها در این شهرستان اختصاص ماشین آلات راه سازی برای ارائه خدمات بهتر و برطرف سازی نیاز این شهرستان باید مورد توجه مدیران استانی باشد.

وی در خصوص گزارشات مردمی برای بهسازی راه‌های روستایی نیز گفت: با توجه به بعد مسافت و جاده‌های پرپیچ و خم در این منطقه  برطرف کردن مشکل راه روستاها زمان‌بر است  اما همکاران ما با امکانات محدود تمام تلاش خور  را برای خدمات دهی به مردم به کار بسته‌اند.

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.