بازدید سایت : ۳۰۲۸۱

عملیات اجرایی راه روستایی آبطویل به تل اشکی بوشهر آغاز شد

عملیات اجرایی راه روستایی آبطویل به تل اشکی بوشهر آغاز شد

تین نیوز | عملیات اجرایی راه روستایی آبطویل به تل اشکی در آئینی با حضور فرماندار بوشهر و جمعی از مسئولان محلی، با اعتبار ۹میلیارد ریال آغاز شد.
 
فرماندار شهرستان بوشهر صبح سه شنبه در این آئین اظهار داشت: دولت تدبیر و امید توجه ویژه ای به روستاها دارد و در استان بوشهر نیز استاندار در جلسات مختلف تاکیدات زیادی به توسعه روستاها داشته است.
 
حسن ابراهیمی افزود: امروز توسعه و آبادانی روستاها در دستور کار همه مسئولان اجرایی است به طوری که تاکنون اعتبارات عمرانی خوبی به این امر اختصاص داده شده است.
 
فرماندار بوشهر تصریح کرد: یکی از برنامه های خوبی که در دست اجرا است و تاکیدات زیادی نیز به آن شده آسفالت راه‌های روستایی است که تلاش می‌کنیم با توجه به اعتبارات موجود این کار صورت گیرد.
 
وی بیان کرد: آسفالت مسیر آبطویل به تل اشکی یکی از  آرزوهای ده‌ها ساله مردم  این روستاها بوده که به حمد الله با پیگیری‌های صورت گرفته این امر محقق شد.
 
ابراهیمی اضافه کرد: اعتبار این پروژه ۹ میلیارد ریال است که تلاش می‌شود در سال ۹۴ به بهره‌برداری برسید و مردم از مزایای  آن استفاده کنند.
 
فرمادار شهرستان بوشهر در ادامه با بیان اینکه طول مسیر دو هزار و ۱۵۰ متر است، از اجرای آسفالت ۳۵۰ متر از این مسیر منتهی به آبطویل خبر داد.

ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.