| کد خبر: 29939 |

جاده‌های کهگیلویه و بویراحمد استاندارد نیست

تین نیوز | مدیر شعب بیمه ایران در کهگیلویه و بویراحمد گفت: این استان از نظر بیمه نکردن شخص ثالث یک رشد غیراصولی دارد بطوریکه طبق بررسی‌های انجام شده ۳۰ درصد وسایط نقلیه فاقد بیمه نامه معتبر است.

سرخاب حیدری در نشست با خبرنگاران، اظهار کرد: در شش ماهه اول امسال 19 هزار خودرو را بیمه کردیم و در این مدت 1284 پرونده پرداخت خسارت تشکیل شد یعنی 7 درصد این خودروها تصادف کردند.
 
وی عنوان کرد: نرخ خسارت شخص ثالث در بیمه ایران زیر 80 درصد است ولی متاسفانه در کهگیلویه و بویراحمد در برخی مواقع از 100 درصد نیز می گذرد.
 
حیدری ابراز کرد: این استان در شاخص حق بیمه به جمعیت رتبه شش کشور را دارد که نشان می دهد توسه یافته هستیم و به نوعی مردم به صنعت بیمه اعتماد دارند.
 
مدیرکل شعب بیمه ایران در کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه در شاخص رشد حق بیمه در شش ماهه اول رتبه سوم کشوری را دارا بوده است، گفت: حمایت صنعت بیمه در استان سبب اعتماد مردم شده در حالیکه بیماری اجباری در استان 100 درصد اجرا نمی‌شود.
 
حیدری افزود: استان کهگیلویه و بویراحمد از نظر بیمه نکردن شخص ثالث یک رشد غیراصولی دارد بطوریکه طبق بررسی های انجام شده 30 درصد وسایط نقلیه فاقد بیمه نامه معتبر است.
 
وی با بیان اینکه سال 92 نسبت به سال 91 ، 44 درصد افزایش پرداخت خسارت داشته ایم ، افزود: در شش ماهه اول سال گذشته 35 هزار و 500 پرونده پرداخت خسارت در بیمه ایران این استان به مبلغ 18 میلیارد تومان تشکیل شد.
 
حیدری با اشاره به اینکه سال گذشته 55 میلیارد تومان خسارت بدون معوقات پرداخت کرده ایم ، خاطرنشان کرد: در شش ماهه اول امسال 48 هزار پرونده به مبلغ 25 میلیارد و 500 میلیون تومان پرونده پرداخت خسارت تشکیل شد.
 
مدیرکل شعب بیمه ایران در کهگیلویه و بویراحمد گفت: سال گذشته 25 میلیارد تومان این بیمه در زمینه درمان پرداخت کرد که بخش زیادی از آن مربوط به آموزش و پرورش بود.
 
حیدری تصریح کرد: جاده‌های غیراستاندارد، کوهستانی بودن و استاندارد نبودن وسایل نقلیه در استان کهگیلویه و بویراحمد از مهمترین عوامل شدید ضریب خسارت بیمه در استان هستند.

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.