| کد خبر: 270020 |

رانندگان اتوبوس در انتظار افزایش نرخ بلیت ها

رییس اتحادیه تعاونی های مسافربری کشور گفت: با توجه به نرخ پایین بلیت حمل و نقل جاده ای رانندگان و مالکان اتوبوس ها در انتظار افزایش این نرخ هستند.

تین نیوز

رییس اتحادیه تعاونی های مسافربری کشور گفت: با توجه به نرخ پایین بلیت حمل و نقل جاده ای رانندگان و مالکان اتوبوس ها در انتظار افزایش این نرخ هستند.

به گزارش تین نیوز به نقل از مهر، احمدرضا عامری: قیمت های پایین بلیت و افزایش هزینه های تعمیر و نگهداری باعث شده بسیاری از مالکان، اتوبوس های خود را از چرخه حمل و نقل جاده ای خارج کنند.

وی با بیان اینکه کمبود اتوبوس باعث نشده تا مسافرت مردم دچار اختلال شود ادامه داد: ۷۸ درصد جابجایی مسافرانی که از ناوگان عمومی استفاده می کنند با اتوبوس است و بیشترین فشار در شرایط فعلی برای جابجایی مسافر روی دوش رانندگان است و لازم است مسؤولان اقدامی برای رفاه این قشر داشته باشند.

عامری افزود: ۹۰۰ هزار صندلی برای جابجایی مسافران موجود است که کافی نیست و نیازمند افزایش آن هستیم. نرخ کارشناسی شده هر نفر - کیلومتر در اتوبوس های ویژه (VIP) ۱۸۵۰ و در اتوبوس های ویژه ۱,۶۰۰ تومان تعیین شده است، اما در حال حاضر این نرخ کمتر از ۴۰۰ تومان است.

رئیس اتحادیه تعاونی های مسافربری کشور همچنین در خصوص توزیع سفرهای نوروزی گفت: در چند روز اخیر بیشترین سفرها به سمت شیراز، اصفهان، مشهد و شهرهای شمالی کشور بوده است.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.