| کد خبر: 266883 |

راه اندازی سامانه جدید برای رفع مشکل روغن موتور و لاستیک رانندگان اتوبوس

رئیس هیات مدیره اتحادیه شرکت­ های تعاونی مسافربری گفت: دولت برای رفع کمبود روغن موتور و لاستیک رانندگان اتوبوس باید سامانه جدید راه اندازی کند.

تین نیوز

 

رئیس هیات مدیره اتحادیه شرکت­ های تعاونی مسافربری گفت: دولت برای رفع کمبود روغن موتور و لاستیک رانندگان اتوبوس باید سامانه جدید راه اندازی کند.

به گزارش تین نیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، احمد رضا عامری رئیس هیئت مدیره شرکت های تعاونی مسافری گفت: وضعیت ناوگان حمل ونقل اتوبوسی برون شهری کشور در مقایسه با سال گذشته با کاهش روبرو بوده و باید در این زمینه دولت برنامه ریزی مناسبی جهت افزایش تعداد ناوگان حمل ونقلی خود را در دستور کار خود قرار دهد.

به گفته وی، در حال حاضر، سن ناوگان حمل ونقل اتوبوسی کشور رو به افزایش است و علت کاهش بلیت اتوبوس هم کم شدن تعداد ناوگان اتوبوس است چرا که صندلی های اتوبوس را نمی توان مانند سایر ناوگان حمل ونقلی خالی نگه داشت.

او می گوید: وضعیت لوازم یدکی و روغن موتور و لاستیک در بین ناوگان اتوبوسی کشور چندان مناسب نیست و برخی از رانندگان به علت نبود این لوازم مجبور شده اند که ناوگان خود را بخوابانند.

عامری بیان کرد: امیدواریم دولت هرچه سریعتر با راه اندازی سامانه لوازم یدکی و لاستیک اتوبوس مشکل کمبود این ناوگان را در بین ناوگان حمل ونقل برطرف کند.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

  • ظفرعظیمی مهر 0 0

    ما رانندگان کامیون برون شهری به دولت محترم اعلام میکنیم از دراختیار گذاشتن روغن ولاستیک برای کامیونداران به انجمن صنفی های مستقر در پایانه های حمل بار جدا خوددداری کند زیرا ما رانندگان هرگز یک لیتر‌روغن از پایانه دریافت نکرده ایم وچهارسال قبل یک جفت لاستیک با مصیبت گرفتم چون مدیران صنفی به کامیونهایی که درجاده وبنادر هستند لاستیک و روغن نمیدهند وفقط به چند راننده خیانت کار که سندکامیونشان را داده اند که هرماه چندجفت لاستیک وچندین بشکه روغن به سندشان ثبت میشود ومبلغی پول بخور ونمیر‌به آن خائنان میدهند وهرگز لاستیک وروغن به کامیوندار داده نمیشود بازار آزاد فروخته وهمه انجمنی ها ولاستیک فروشان را میلیاردر کرد هشدار به مدیران دلسوز حمل ونقل دست نا اهلان افتاده وزارت محترم راه مدیرکل محترم سازمان مدیریت محترم دفترحمل ونقل با خائنان به ملت باشدت برخورد کنید