| کد خبر: 264653 |

بارش پراکنده باران امروز هم ادامه دارد

کارشناس سازمان هواشناسی با اعلام بارش پراکنده در شمال شرق از تلاطم و وقوع موج در آب های خزر و خلیج فارس خبر داد.

تین نیوز

 

کبری رفیعی کارشناس سازمان هواشناسی وضعیت جوی کشور را تشریح کرد و گفت: امروز بارش پراکنده در خراسان شمالی و شمال خراسان رضوی پیش بینی شده است که این سامانه بارشی اواخر امروز از کشور خارج می شود. پنجشنبه در بیشتر مناطق کشور، جو آرام خواهد بود. جمعه با توجه به عبور موجی از نیمه جنوبی کشور، مناطقی از خوزستان، لرستان، کرمان، سیستان و بلوچستان، هرمزگان، ارتفاعات زاگرس مرکزی و جنوبی، بارش دارند.

به گزارش تین نیوز به نقل از پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، کارشناس سازمان هواشناسی افزود: شنبه، بارش ها به جنوب کرمان، شرق هرمزگان و سیستان و بلوچستان محدود می شود. تا روز سه شنبه در بیشتر مناطق کشور جو آرام است که این شرایط سبب افزایش غلظت آلاینده های جوی و کاهش کیفیت هوا در شهرهای صنعتی و پرجمعیت خواهد شد.

رفیعی آب های خلیج فارس و دریای خزر را امروز مواج و متلاطم پیش بینی کرد و گفت: پنجشنبه علاوه بر این مناطق، آب های دریای عمان نیز مواج و متلاطم می شود.

وی افزود: آسمان تهران امروز کمی تا نیمه ابری است و گاهی مواقع وزش باد دارد. بیشینه دمای امروز تهران ۱۳ درجه بالای صفر می شود و کمینه دمای امروز نسبت به روز گذشته با ۶ درجه کاهش به ۵ درجه بالای صفر رسید.

کارشناس سازمان هواشناسی گفت: زنجان سردترین مرکز استان با دمای ۵ درجه زیرصفر ثبت شد. سردترین منطقه دیزین بالا با ۱۳ درجه زیر صفر بود. گرم ترین مرکز استان نیز بندرعباس با دمای ۲۹ درجه بالای صفر ثبت شد.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.