| کد خبر: 239433 |

◄ باربری شهرستان به تهران

خیلی از هموطنان عزیز امروزه این دغدغه را دارند برای حمل بار و اثاث منزلشان به تهران به کدام باربری اعتماد نمایند ؟

تین نیوز

ما در ادامه به یکی از بهترین باربری هایی معتبر و باسابقه در زمینه باربری شهرستان به تهران می باشد اشاره خواهیم کرد پس با ما همراه باشید.

امروزه تعداد بسیار زیادی باربری وجود دارد که خدمات باربری شهرستان به تهران مثل باربری مشهد به تهران را انجام می دهند اما مشکل اکثر افراد و صاحبین بار این است که کدام باربری معتبر می باشد.

باربری الوبار با داشتن بیش از چندین سال سابقه در این زمینه شناخته شده می باشد و خدماتش را با کمترین نرخ کرایه به همراه تخفیف های بسیار ویژه انجام می دهد.

شرکت الوبار انواع ماشین های باربری را دارا می باشد وآن ها را در اختیار مشتریان عزیزش قرار می دهد.

باربری با انواع تریلی ها ( تریلی کفی - تریلی بغلدار- تریلی ترانزیت - تریلی کمرشکن)

باربری با انواع کامیون ها ( کامیون تک - کامیون جفت - کامیون 911 )

باربری با انواع خاور ( خاور روباز – خاور مسقف  )

حمل بار با نیسان وانت

چه نوع بار و لوازم هایی از شهرستان به تهران ارسال می شود ؟

باربری متخصص و معتبر الوبار حمل انواع بارها و لوازم ها را از تمام شهرستان های کشور به تهران انجام می دهد و هیچ گونه محدودیتی برای حمل و نقل بار و کالا ندارد.

یکی از مهمترین مواردی که اکثر صاحبین بار باید خیلی دقت نمایند این است که شرکتی را انتخاب نمایند که به مقررات رسمی کشور توجه نماید.

بعضی از بارها و کالاها هستند که هنگام حمل نیاز به مجوز دارند و بعضی دیگر از بارها و کالاها هستند که نمی شود آن ها را حمل کرد و از بارهای ممنوعه می باشند.

بار و کالاهایی که باربری الوبار حمل می نماید شامل موارد زیر می باشند :

حمل انواع آهن آلات

حمل اسباب و لوازم منزل

حمل انواع خودروهای سواری

حمل بارهای تجاری و غیر تجاری

حمل بارهای صنعتی و غیر صنعتی

حمل بارهای ترافیکی

البته این را بدانید که الوبار طیف بسیار وسیعی از حمل انواع بار و کالاها را انجام می دهد و این مواردی که در بالا به آن اشاره کردیم جزئی از بارهایی می باشد که الوبار آن ها را ارسال می نماید.

عوامل های مهم و تاثیر گذار بر کرایه حمل بار از شهرستان به تهران

شرکت الوبار یکی از مهمترین ویژگی هایی که نسبت به دیگر شرکت های باربری دارد این است که خدمات هایش را با تخفیف های بسیار ویژه ارائه می دهد. به طور مثال الوبار خدمات باربری شیراز به تهران با ارزانترین قیمت نسبت به دیگر شرکت های باربری انجام می دهد.

 

حمل بار

اما عوامل های بسیار زیادی وجود دارند که بر نرخ کرایه حمل بار از شهرستان به تهران تاثیر گذار می باشند که به صورت روزانه سبب کاهش و یا افزایش حمل و نقل بار می شوند.

عوامل های تاثیر گذار شامل موارد زیر می باشند :

طول مسافت از لحظه بارگیری تا زمان تخلیه

شرایط آب و هوایی

نوع ماشین

نوع بار

وزن بار

ارزش بار

هر یک از این شرایط بالا باعث می شود که قیمت افزایش و یا کاهش بیابد به طور مثال در روزهای که هوا بارانی و یا برفی می باشد قیمت به دلیل کمبود ماشین افزایش پیدا می کند.

اما با باربری الوبار اصلا نگران هزینه نباشید چرا که نرخ  کرایه تفاوت چندانی در فصول مختلفی ندارد و به طور مثال نرخ کرایه باربری تریلی از تمام شهرستان های کشور به تهران در فصل تابستان و فصل زمستان یکسان می باشد.

ارسال بار از شهرستان به تهران با بیمه نامه کامل و رایگان

یکی از مهمترین موارد برای ارسال بار از شهرستان به تهران بیمه نامه می باشد چرا که ممکن است در حین مسیر حوادث هایی رخ بدهد که باعث بشود اسباب و بارها آسیب ببیند و به خاطر همین برای حفاظت از سرمایه صاحبین بار حتما باید شرکت های باربری بیمه نامه معتبر ارائه بدهند.

به طور مثال اگر هنگام باربری اصفهان به تهران اگر حوادثی رخ بدهد که بار و کالاها آسیب ببیند، شرکت بیمه ای که طرف قرارداد با الوبار می باشد ( شرکت بیمه ایران ) در سریع ترین زمان تمامی خسارات وارد شده به بار و محموله ها را جبران می نماید و تمام هزینه های خسارات را پرداخت می کند.

انواع خسارات که در زمان باربری شهرستان به تهران تحت پوشش بیمه نامه ایران می باشد شامل موارد زیر می باشند :

آتش سوزی و سوختن کامل بار و کالاها

سرقت و مفقودی بار

آب خوردگی

حوادث های طبیعی

حوادث های غیر طبیعی

شرکت الوبار تا سقف 50 میلیون تومان به صورت رایگان بیمه نامه برای باربری شهرستان به تهران ارائه می دهد که همین امر باعث کاهش هزینه ها می شود.

استعلام از هزینه و مشاوره رایگان برای باربری شهرستان به تهران

حمل انواع بار و کالاها از شهرستان به تهران نیاز به مشاوره تخصصی دارند چرا که انتخاب خودروهای مناسب ، میزان بیمه مناسب سبب کاهش هزینه ها می شود.

به جز آن استعلام از هزینه باربری شهرستان به تهران یکی از مهمترین بخش های خدمات باربری می باشد که صاحبین بار و کالا با اطلاع از قیمت می توانند هزینه های خود را مدیریت نمایند.

مشاوران و کارشناسان الوبار در خدمت تمام افراد و صاحبین بار می باشند و تمام مشاوره های لازم را نیز در جهت باربری شهرستان به تهران می دهند.

خدمات مشاوره الوبار به صورت همه روزه می باشد و مشاوران الوبار پاسخ گوی تمام سوالات می باشند و هر اطلاعاتی که مورد نیاز افراد و صاحبین بار باشد را در اختیارشان قرار می دهند.

برای دریافت مشاوره رایگان کافی است با شماره تلفن 02140333723 تماس بگیرید.

حمل بار

نتیجه گیری :

در بالا اشاره کردیم که بهترین انتخاب صاحبین بار برای باربری شهرستان به تهران شرکت معتبر الوبار می باشد.

الوبار خدمات خود را با تخفیف های بسیار ویژه و ارزانترین قیمت به همراه بیمه نامه رایگان ارائه می دهد و هدف اصلی شرکت الوبار این است که رضایت مشتریانش را نیز جلب نماید.

شماره تماس :

02140333723

آدرس سایت :

https://aloobar-iran.ir

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.