| کد خبر: 231306 |

آخرین وضعیت ترافیکی جاده‌های کشور‌

مسوول سالن عملیات مرکز مدیریت راه‌ها با بیان اینکه با اشاره به ترافیک سنگین در محور کرج-چالوس محدوده کندوان، از بروز ترافیک سنگین در آزادراه قزوین-کرج حدفاصل استاندارد تا پل فردیس و همچنین آزادراه کرج-تهران محدوده وردآورد خبر داد.

تین نیوز

مسوول سالن عملیات مرکز مدیریت راه‌ها با بیان اینکه با اشاره به ترافیک سنگین در محور کرج-چالوس محدوده کندوان، از بروز ترافیک سنگین در آزادراه قزوین-کرج حدفاصل استاندارد تا پل فردیس و همچنین آزادراه کرج-تهران محدوده وردآورد خبر داد.

به گزارش تین نیوز به نقل از فارس، ایمان محرابی‌نیا درباره آخرین وضعیت ترافیکی جاده‌های کشور‌، اظهار داشت: بر اساس اطلاعات بیش از 800 دستگاه دوربین نظارت تصویری و 2300 دستگاه سامانه ترددشمار برخط، در حال حاضر اغلب جاده‌های کشور باز است و تردد در آن‌ها به روال عادی جریان دارد.

ترافیک سنگین در محور کندوان

مسوول سالن عملیات مرکز مدیریت راه‌ها از تردد روان در مسیر رفت و برگشت محورهای هراز و فیروزکوه، آزادراه قزوین - رشت و آزادراه تهران - شمال، خبر داد.

وی اضافه کرد: در حال حاضر ترافیک سنگین در محور کرج - چالوس محدوده کندوان گزارش شده است.

محرابی‌نیا درباره وضعیت جوی جاده‌ها گفت: در حال حاضر در جاده‌های کشور‌ بارش و مداخلات جوی خاصی نداریم.

ترافیک سنگین در برخی مقاطع آزادراه قزوین-تهران

مسوول سالن عملیات مرکز مدیریت راه‌ها از بروز ترافیک سنگین در آزادراه قزوین-کرج حدفاصل استاندارد تا پل فردیس و ترافیک سنگین در آزادراه کرج-تهران محدوده وردآورد خبر داد.

 کاهش سهم تردد نقلیه سنگین در ترافیک راه‌ها به 11.8 درصد

وی اظهار کرد: کل تردد ثبت شده در شبانه‌روز گذشته در جاده‌ها‌ بر اساس آخرین اطلاعات حاصل از رصد تعداد‌‌ 2288 دستگاه ترددشمار فعال جاده‌ای، نسبت به روز قبل 0.7 درصد افزایش نشان می‌دهد، در همین مدت همچنین سهم وسایل نقلیه سنگین در ترافیک راه ها، 11.8 درصد، بیشترین تردد بین ساعات 19 تا 20 و کمترین تردد بین ساعات 4 تا 5 صبح ثبت شد.

 انسداد محور فرعی شمشک-دیزین و جاده پونل-خلخال

محرابی نیا با اشاره به انسداد هشت جاده، اضافه کرد: در حال حاضر جاده شهداد-نهبندان، محور فرعی شمشک-دیزین، جاده رباط پشت بادام-بیاضه در استان یزد،‌ جاده پونل-خلخال، محور‌‌ خرم‌آباد-پل دختر، آزادراه سردار حجازی (کنارگذر شرقی اصفهان)، محور رامیان-اولنگ-شاهرود در استان‌های گلستان و سمنان و جاده قزوین - همدان در کیلومتر 110، به دلیل کاهش ایمنی در مسیر، مسدود است.

*‌ ثبت 240 هزار تردد در آزادراه های تهران-کرج و کرج-تهران در یک شبانه‌روز

مسوول سالن عملیات مرکز مدیریت راه‌ها بیان کرد: در شبانه‌روز گذشته بیشترین تردد جاده‌ای در آزادراه کرج-تهران با 125 هزار تردد، آزادراه تهران-کرج با 115 هزار تردد و آزادراه کرج-قزوین‌ با 109 هزار تردد، ثبت شد.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.