| کد خبر: 223325 |

تشریح وضعیت جوی و ترافیکی جاده های کشور

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا، گفت: در محورهای ۱۹ استان بارش برف و باران گزارش شده است.

تین نیوز

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا، گفت: در محورهای ۱۹ استان بارش برف و باران گزارش شده است.

به گزارش تین نیوز، سرهنگ احمد شیرانی، در گفتگو با خبرنگار مهر، با اشاره به آخرین وضعیت ترافیکی سایر محورها، اظهار کرد: ترافیک در آزادراه قزوین - کرج و کرج- تهران محدوده گلشهر و مهرشهر حدفاصل مهرویلا تا وردآور، در محور شهریار-تهران در اکثر مقاطع و در آزادراه کرج- تهران (پل فردیس تا پل کلاک و گرمدره) نیمه سنگین گزارش شده است.

وی با اشاره به آخرین وضعیت جوی محورها گفت: در برخی از محورهای استان‌های آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، اردبیل، اصفهان، البرز، تهران، زنجان، قزوین، قم، مازندران، مرکزی، همدان، خراسان شمالی بارش برف و باران و در برخی از محورهای استان‌های خراسان جنوبی، خراسان شمالی، کرمان، گیلان، گلستان، کرمان جنوب و یزد بارش باران گزارش شده است.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا، با اشاره به محورهای مسدود شریانی، افزود: محور شهداد - نهبندان، محور خرم آباد - پلدختر، محور بندر ریگ-شیف و شیف-بوشهر و در محور گناوه-برازجان مسدودی گزارش شده است.

سرهنگ شیرانی ادامه داد: محور قزوین-همدان (کیلومتر ۱۱۰) مسدود بوده و تردد از مسیر جایگزین لاین روبرو به صورت دو طرفه انجام می‌شود.

وی با اشاره به محدودیت تردد با تغییر مسیر در استان زنجان، گفت: از ساعت ۱۷:۳۳ روز گذشته در استان زنجان به علت کولاک شدید و عدم دید کافی در آزادراه زنجان- قزوین محدوده کیلومتر ۶۷ الی ۷۵ تا اطلاع بعدی مسدود است و تردد از محور قدیم انجام می‌شد که از ساعت ۲۰ روز گذشته مسدودی این محور مرتفع گردید.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا در پایان افزود: همراه داشتن تجهیزات زمستانی خودرو خصوصاً زنجیر چرخ، اطمینان از سالم بودن سیستم گرمایش خودرو، پر بودن باک سوخت خودرو در جاده‌ها، کاهش سرعت، پرهیز از عجله و شتاب در رانندگی، رانندگی با سرعت مطمئنه و رعایت فاصله طولی بیشتر با خودروی جلویی از جمله مواردی است که در رانندگی در برف و باران باید به آن اهمیت داد.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.