| کد خبر: 222880 |

تداوم بارش برف و باران در جاده‌های شمالی

مرکز مدیریت اطلاعات راه‌ها و حمل و نقل جاده‌ای اعلام کرد: جاده هراز و آزادراه تهران – شمال بارانی و برفی و جاده‌های چالوس، فیروزکوه و آزادراه قزوین - رشت بارانی است.

تین نیوز

مرکز مدیریت اطلاعات راه‌ها و حمل و نقل جاده‌ای اعلام کرد: جاده هراز و آزادراه تهران – شمال بارانی و برفی و جاده‌های چالوس، فیروزکوه و آزادراه قزوین - رشت بارانی است.

به گزارش تین نیوز از مرکز مدیریت راه‌ها، آخرین وضعیت محورهای شمالی از تردد روان در محورهای چالوس ، هراز ، فیروزکوه، آزادراه تهران – شمال و آزادراه قزوین - رشت (رفت و برگشت) خبر می دهد.

محور هراز و آزادراه تهران – شمال بارانی و برفی و همراه با مه گرفتگی در ارتفاعات و محورهای چالوس و فیروزکوه و آزادراه قزوین - رشت بارانی است.

آخرین وضعیت ترافیکی سایر محورها از ترافیک سنگین در آزادراه قزوین – کرج – تهران حدفاصل ساسانی تا پل فردیس و محدوده گرمدره و ترافیک سنگین در محور شهریار – تهران محدوده شهرقدس خبر می دهد.

همچنین آخرین وضعیت جوی از بارش برف و باران در برخی از محورهای استان های آذربایجان شرقی،آذربایجان غربی،اردبیل،اصفهان، زنجان، قزوین، تهران،مرکزی، مازندران،قم،همدان،چهار محال وبختیاری و کردستان حکایت دارد.

 بارش باران در برخی از محورهای استان های ایلام، البرز، بوشهر، فارس، لرستان، خوزستان، کهگیلویه وبویراحمد، کرمانشاه و یزد نیز ادامه دارد.

در شبانه ‌روز گذشته، براساس آخرین اطلاعات دریافتی از ۲۲۶۰ ترددشمار فعال در محورهای برون‌شهری ، نسبت به روز قبل ۱۲.۹ درصد کاهش تردد ثبت شده است.

به گزارش ایرنا بر اساس اعلام سازمان هواشناسی بارش باران تا فردا در نیمی از کشور ادامه دارد.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.