| کد خبر: 218870 |

مشکل جاده های روستایی با اصلاح قانون بودجه ۹۹ مرتفع می شود

مشکل جاده های روستایی با اصلاح قانون بودجه ۹۹ مرتفع می شود.

تین نیوز

مشکل جاده های روستایی با اصلاح قانون بودجه ۹۹ مرتفع می شود.

به گزارش تین نیوز به نقل از خانه ملت، نایب رئیس کمیسیون برنامه و بودجه در پاسخ به تذکر سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: به موجب رفع ایرادات شورای نگهبان به طرح اصلاح قانون بودجه سال ۹۹ مشکل جاده های روستایی مرتفع می شود، لذا ایرادات مشخص و اصلاحات آن شفاف است.

مهدی طغیانی در نشست علنی امروز (یکشنبه 23 شهریور) مجلس شورای اسلامی، در جریان بررسی طرح الحاق یک بند به تبصره 1 قانون بودجه سال 99 اعاده شده از شورای نگهبان گفت: مصوبه اعاده شده از شورای نگهبان چهارشنبه هفته گذشته در دستور کار قرار گرفت، اما به دلیل ابهام در ایراد شورای نگهبان و اصلاح کمیسیون، طرح مذکور به کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس ارجاع شد تا ابهامات برطرف شود.

سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس افزود: شورای نگهبان 29 مردادماه این متن را به مجلس ارسال کرده، اما نه تنها ایرادات مشخص نیست، نحوه رفع آن و اصلاح کمیسیون نیز مبهم است.

سید محمد رضا میر تاج الدینی نایب رئیس کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس در پاسخ به تذکر این نماینده گفت: ایراد شورای نگهبان به طرح الحاق یک بند به تبصره 1 قانون بودجه سال 99 با حضور عضو حقوقدان شورای نگهبان در کمیسیون مورد بررسی قرار گرفت و با توجه به نظر شورای نگهبان و نمایندگان اصلاحاتی در آن صورت گرفت.

وی افزود: مشکل بسیاری از به خصوص در حوزه جاده های روستایی و قیرپاشی مدارس با اصلاحات انجام گرفته مرتفع خواهد شد، بنابراین مجلس گام بزرگی را امروز برداشت.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.