| کد خبر: 218712 |

بازگشت ترافیک به محورهای شمالی/ افزایش ۳.۴ درصدی ترددها

معاونت اجتماعی پلیس راهور ناجا از بازگشت ترافیک به محورهای شمالی همزمان با تعطیلات آخر هفته و همچنین افزایش ۳.۴ درصدی ترددها خبر داد.

تین نیوز

معاونت اجتماعی پلیس راهور ناجا از بازگشت ترافیک به محورهای شمالی همزمان با تعطیلات آخر هفته و همچنین افزایش ۳.۴ درصدی ترددها خبر داد.

به گزارش تین نیوز به نقل از مهر، سرهنگ عین الله جهانی با اشاره به آخرین وضعیت محورهای شمالی اظهار کرد: ترافیک در محور چالوس مسیر (جنوب به شمال) حدفاصل گسیل تا نساء، در محور فیروزکوه مسیر (شمال به جنوب) محدوده چای باغ و در محور پردیس-تهران محدوده جاجرود سنگین گزارش شده است.

وی افزود: البته تردد در محور هراز، آزادراه تهران - شمال و آزادراه قزوین - رشت (رفت و برگشت) روان گزارش شده است؛ ضمناً محورهای شمالی فاقد هرگونه مداخلات جوی هستند.

معاونت اجتماعی پلیس راهور ناجا با اشاره به آخرین وضعیت ترافیکی سایر محورها گفت: ترافیک در آزادراه کرج - تهران حدفاصل پل فردیس تا پل کلاک نیمه سنگین گزارش شده است.

سرهنگ جهانی بیان کرد: بر اساس آخرین اطلاعات دریافتی از ۲۲۲۷ ترددشمار فعال در محورهای برون‌شهری، نسبت به روز قبل ۳.۴ درصد افزایش تردد را نشان می‌دهد. همچنین سهم وسایل نقلیه سنگین ۱۵ درصد، اوج تردد بین ساعات ۱۸ الی ۱۹ و کمترین تردد بین ساعات ۳ الی ۴ صورت پذیرفته که هموطنان عزیز با آگاهی از این موضوع می‌توانند ساعات مناسب‌تری را برای سفر انتخاب نمایند.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.