بازدید سایت : ۲۰۲۲۳

◄ آسیب تعطیلی مشاغل خدماتی به حمل‌ونقل بار جاده‌ای

چند تن از فعالان حمل و نقل جاده ای با اشاره به طرح فاصله گذاری اجتماعی عنوان کردند این طرح در مشاغل خدماتی که شامل تعمیرگاه ها، قطعه فروشان و رستوران ها و... می شود برای رانندگان مشکلات بزرگی را ایجاد کرده است.

آسیب تعطیلی مشاغل خدماتی به حمل‌ونقل بار جاده‌ای
تین نیوز |

برخی از فعالان حمل‌ونقل جاده‌ای با اشاره به طرح فاصله‌گذاری اجتماعی عنوان کردند این طرح با محدود ساختن مشاغل خدماتی که شامل تعمیرگاه‌ها، قطعه فروشان و رستوران‌ها و... می‌شود برای رانندگان مشکلات بزرگی را ایجاد کرده است.

به گزارش تین نیوز، با اوج‌گیری ویروس کرونا طرح فاصله‌گذاری اجتماعی از سوی ستاد ملی کرونا اجرا شد و طبق ان اکثر اصناف غیرضروری مجبور به بستن مغازه‌های خود شدند.

علیرضا سمنانی در گفتگو با خبرنگار تین نیوز گفت: امسال برخلاف سال‌های گذشته هیچ‌گونه محدودیت تردد برای کامیون و ماشین‌های سنگین اجرایی نشد و فعالیت این صنف در اوایل سال برخلاف سال‌های گذشته برقرار بود.

وی افزود: با شیوع ویروس کرونا همزمان با افزایش بار در بنادر و پر شدن ظرفیت بندرها راننده‌ها مجبور به فعالیت شدند.

سمنانی با انتقاد از وضعیت حاکم بر کشور گفت: اما آنچه برای رانندگان معضل شده است، تعطیلی مشاغل خدماتی ازجمله قطعه فروشان و تعمیرگاه‌ها است.

وی افزود: اگر مشکلی برای رانندگان در طی مسیر ایجاد شود، راننده یا باید صبر کند تا چند روز بگذرد و بعد مکانیک بیاید و مشکل را برطرف کند و یا ماشین را به شهرستان خود منتقل و در آنجا تعمیرات آن را انجام دهند.

همچنین کوروش فلاحی دیگر فعال حوزه حمل‌ونقل جاده‌ای طی تماسی با خبرنگار تین نیوز گفت: رانندگان برای سفرهای خود تا جایی که امکان‌پذیر است امکانات را از خانه برای خود مهیا می‌کنند زیرا در مسیر هیچ‌گونه خدماتی برای رانندگان وجود ندارد. 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.