| کد خبر: 204144 |

هزینه ۲ هزار میلیارد تومانی ساخت نصف قطعه ۲ آزادراه تهران شمال

رئیس بنیاد مستضعفان از هزینه دو هزار میلیارد تومانی ساخت نصف قطعه دو آزادراه تهران - شمال خبر داد و گفت: پیمانکاران قطعه یک آزادراه به قطعه دو منتقل می‌شوند.

تین نیوز

رئیس بنیاد مستضعفان از هزینه دو هزار میلیارد تومانی ساخت نصف قطعه دو آزادراه تهران - شمال خبر داد و گفت: پیمانکاران قطعه یک آزادراه به قطعه دو منتقل می‌شوند.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از تسنیم، پرویز فتاح در حاشیه بازدید معاون رئیس جمهور از آزادراه تهران - شمال در پاسخ به پرسش تسنیم اظهار کرد: سال 93 با حمایت دولت از آزادراه تهران - شمال قطعه یک این پروژه صددرصد به نتیجه رسیده است. در این پروژه 500 نفر مشغول به کار بودند و تاثیر مثبتی در اقتصاد گردشگری و همچنین صرفه‌جویی سالانه 80 میلیون لیتری مصرف سوخت خواهد داشت.

وی با بیان اینکه علیرغم تحریم‌ها سرعت کار در این پروژه بیشتر شده است افزود: هر وقت دولت اراده کند قطعه یک آزادراه تهران - شمال افتتاح می‌شود.

رئیس بنیاد مستضعفان با بیان اینکه نصف قطعه دو آزادراه مذکور نیز اوایل سال 1400 به عنوان مسیر رفت ساخته می‌شود گفت: جاده چالوس نیز به عنوان لاین برگشت مورد استفاده قرار خواهد گرفت.

فتاح با بیان اینکه پیمانکاران قطعه یک آزادراه برای ساخت قطعه دو به این پروژه منتقل می‌شوند تصریح کرد: حدود دو هزار میلیارد تومان برای ساخت لاین رفت قطعه دو آزادراه تهران - شمال نیاز است. بنیاد مستضعفان باید 50 درصد این مبلغ را تامین کند که بخشی از آن از طریق تامین سیمان و فولاد تولید شرکت‌های بنیاد تامین خواهد شد.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.