| کد خبر: 199279 |

مسیر هلیلان به کرمانشاه ۴۰ کیلومتر کاهش می‎یابد

رئیس پلیس راه استان ایلام گفت: ایجاد راه ارتباطی جدید بین استان ایلام و کرمانشاه در حوزه بخش هلیلان شهرستان چرداول در دستور کار است که با اجرای آن شاهد کاهش ۴۰ کیلومتری مسیر خواهیم بود.

تین نیوز

رئیس پلیس راه استان ایلام گفت: ایجاد راه ارتباطی جدید بین استان ایلام و کرمانشاه در حوزه بخش هلیلان شهرستان چرداول در دستور کار است که با اجرای آن شاهد کاهش ۴۰ کیلومتری مسیر خواهیم بود.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایرنا، سرهنگ رضا همتی زاده اظهار داشت: عزم مسئولان استان برای ایجاد راه ارتباطی جدید از روستای پله کبود بخش هلیلان به روستای اکبرآباد واقع در حوزه استان کرمانشاه جدی است.

وی اضافه کرد: با حضور مسئولان، نمایندگان پلیس راه استان، معاونت عمرانی استانداری، اداره کل راه و شهرسازی، اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای، فرمانداری شهرستان چرداول و بخشداری هلیلان از مسیرهای پیشنهادی برای این موضوع بازدید میدانی به عمل آمد.

رئیس پلیس راه ایلام تاکید کرد: از بین سه مسیر پیشنهادی برای ایجاد این راه ارتباطی یکی از مسیرها به طول حدود ۶ کیلومتر به اتفاق مورد تایید قرار گرفت و مقرر شد ایجاد این راه ارتباطی در کمیسیون های تخصصی استانی نهایی شود.

همتی زاده یادآور شد: با توجه به وجود نسبت های قومی بین روستاهای ۲ طرف مسیر پیشنهادی و همچنین تعاملات و تردد فراوان روستاهای سمت استان ایلام به کرمانشاه، با ایجاد این راه ارتباطی بیش از ۴۰ کیلومتر مسیر موجود برای تردد کوتاه و نقاط مستعد حادثه و خطرات جاده ای کاهش خواهد یافت.

وی اضافه کرد: توجه به مناطق محروم استان در حوزه جاده ای و افزایش سطح ایمنی ترافیک در جاده های روستایی یکی از اولویت های پلیس راه و مسئولان استان ایلام است.

رئیس پلیس راه ایلام گفت: ایجاد این بستر نقش مهمی در کاهش مصرف سوخت، افزایش سرعت در دستیابی به مقصد، افزایش تعاملات فرهنگی و اجتماعی، صرفه جویی اقتصادی، افزایش ایمنی ترافیک و کاهش تصادفات رانندگی خواهد داشت. 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
منبع: خبرگزاری ایرنا

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.