| کد خبر: 196879 |

◄ محدودیت ترافیکی در محور های شمالی

ب تردد انواع تریلر، کامیون و کامیونت از محور کرج – چالوس در محور کندوان در دو مسیر رفت و برگشت ممنوع اعلام شده است و مسافران جاده هراز نیز با محدودیت‌های ترافیکی مواجه شده‌اند.

تین نیوز

 تردد انواع تریلر، کامیون و کامیونت از محور کرج – چالوس در محور کندوان در دو مسیر رفت و برگشت ممنوع اعلام شده است و مسافران جاده هراز نیز با محدودیت‌های ترافیکی مواجه شده‌اند.

به گزارش خبرنگار تین نیوز، گزارش‌ مرکز مدیریت راه‌ها حاکی از آن است که با نزدیک شدن به روزهای آخر هفته، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 13 روز جمعه مورخ 98/07/05 الی 2 بامداد روز شنبه مورخ 98/07/06 از کرج به سمت مرزن‌آباد  ممنوع است و  تردد انواع وسایل نقلیه در این محور از ساعت 17 روز جمعه مورخ 98/07/05 الی 2 بامداد روز شنبه مورخ 98/07/06 از مرزن آباد به سمت کرج به صورت یک طرفه خواهد بود.

در محور هراز تردد تمامی کامیون‌ها و کامیونت‌ها به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت 12 الی 24 روز چهارشنبه مورخ 98/07/03 و هم‌چنین از ساعت 6  الی 24 روز های پنج‌شنبه و جمعه  مورخ 98/07/04 و 98/07/05  از این محور ممنوع خواهد بود.

براساس این گزارش، تردد موتورسیکلت از ساعت 12 ظهر روز چهارشنبه مورخ 98/07/03 الی ساعت 6  روز شنبه مورخ 98/07/06 از محورهای کرج – چالوس، هراز، فیروزکوه و محور تهران – سمنان– مشهد در دو مسیر رفت و برگشت ممنوع بوده اما تردد موتور سیکلت‌های انتظامی و امدادی برای انجام ماموریت‌های ضروری در مسیر مجاز جریان ترافیک بلامانع خواهد بود.

این گزارش هم‌چنین حاکی از آن است که،  محورهای رامیان- اولنگ-شاهرود ، شمشک-دیزین، قدیم خرم آباد-پل دختر، اهرم-فراشبند، شهداد–اندوهجرد، محورشهداد–نهبندان به دلیل مداخلات جوی و نبود ایمنی کافی مسدود اعلام شده‌اند.

براساس گزارش مرکز مدیریت راه‌ها طی شبانه‌روز گذشته، تردد برون‌شهری، نسبت به روز قبل 1.6 درصد کاهش یافته است. هم‌چنین سهم وسایل نقلیه سنگین  15.4 درصد ، اوج تردد بین ساعات 17 الی 18 و کم‌ترین تردد بین ساعات 3 الی 4 رخ داده است.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.