| کد خبر: 194320 |

مرکز مدیریت راه های کشور؛

◄ محدودیت‌های ترافیکی 23 تا 26 مرداد / استثنائات ترافیکی در برخی محورها

مرکز مدیریت راه‌های کشور محدودیت‌های ترافیکی چهارشنبه 23 مرداد الی شنبه 26 مرداد ماه در سراسر کشور را اعلام کرد.

تین نیوز

مرکز مدیریت راه‌های کشور محدودیت‌های ترافیکی چهارشنبه 23  مرداد  الی شنبه 26  مرداد ماه در سراسر کشور را اعلام کرد.                                                                                          

به گزارش خبرنگار تین نیوز در اطلاعیه مرکز مدیریت راه‌ها آمده است در محور کندوان در تاریخ یاد شده تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 13 روز جمعه مورخ 98/05/25 الی 2 بامداد روز شنبه مورخ 98/05/26 از کرج به سمت مرزن‌آباد  ممنوع خواهد بود.

براساس این گزارش، با اعلام مأمورین پلیس راه درمحل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 17 روز جمعه مورخ 98/05/25 الی 2 بامداد روز شنبه مورخ 98/05/26 از مرزن آباد به سمت کرج بصورت یکطرفه خواهد بود.

طبق اطلاعیه مرکز مدیریت راه‌ها تردد کلیه وسایل نقلیه سنگین (به استثنا حاملین موادسوختی یا فاسدشدنی) از تاریخ مذکور در محور کندوان و هم‌چنین انواع تریلر، کامیون و کامیونت از محور کرج–چالوس و بالعکس کماکان ممنوع خواهد بود.

در محور هراز نیز تردد کلیه تریلرها کماکان ممنوع اعلام شده است.

هم‌چنین این گزارش حاکی از آن است که، تردد کلیه کامیون‌ها و کامیونت‌ها به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت 12 الی 24 روز چهارشنبه مورخ 98/05/23 و هم‌چنین از ساعت 6  الی 24 روز پنجشنبه مورخ 24/05/98 و همچنین  ساعت 6 روز جمعه  مورخ های 98/05/25 الی ساعت 1 بامداد روز شنبه مورخ 98/05/26  از محور هراز ممنوع خواهد بود.

مرکز مدیریت راه‌ها در ادامه به ممنوعیت تردد کلیه کامیون‌ها و کامیونت‌ها به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت 6 الی 12 روز شنبه مورخ 98/05/26 از محور هراز اشاره داشته و در تذکری آورده است: در صورت افزایش حجم تردد و عدم گنجایش سطح راه به منظور تخلیه بار ترافیکی محدودیت‌های مقطعی از مسیر شمال به جنوب یا جنوب به شمال محور های هراز و کرج - چالوس اعمال خواهد شد.

هم‌چنینی یکی دیگر از محورهایی که مرکز مدیریت راه‌ها به اعمال برخی ممنوعیت‌ها در آن اشاره کرده محور آستارا-اردبیل و بالعکس است که در آن، تردد انواع تریلر و کامیون به استثنای حاملین موادسوختی و فاسد شدنی از ساعت 12 الی 24 روز جمعه مورخ 98/05/25  در محور فوق ممنوع اعلام شده است.

در این اطلاعیه آمده است: تردد موتور سیکلت از ساعت 12 ظهر روز چهارشنبه مورخ 98/05/23 الی ساعت 6  روز شنبه مورخ 98/05/26 از محورهای کرج – چالوس، هراز، فیروزکوه و محور تهران – سمنان–مشهد و بالعکس نیز ممنوع خواهد بود.

اما براساس تبصره-تردد موتور سیکلت‌های انتظامی و امدادی برای انجام ماموریت‌های ضروری در مسیر مجاز جریان ترافیک بدون مانع خواهد بود.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.