| کد خبر: 196329 |

بخشی از آزاد راه کرج-قزوین مقطعی مسدود می‌شود

پلیس‌راه البرز اعلام کرد که بخشی از آزادراه کرج-قزوین در محدوده شهرستان ساوجبلاغ این استان به سبب عملیات عمرانی امروز چهارشنبه به‌صورت مقطعی مسدود می‌شود.

تین نیوز

 پلیس راه البرز اعلام کرد که بخشی از آزادراه کرج-قزوین در محدوده شهرستان ساوجبلاغ این استان به سبب عملیات عمرانی امروز چهارشنبه به‌صورت مقطعی مسدود می‌شود.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایرنا، سروان مسعود خانجانی، کارشناس کنترل ترافیک پلیس‌راه البرز اظهار داشت: این عملیات عمرانی به دلیل جمع‌آوری پل عابر پیاده در محدوده هشتگرد انجام می‌شود و از ساعت ۹  تا ۱۴ امروز ادامه دارد.

دو شب پیش  یک دستگاه تریلرکمپرسی حین عبور به پل هوایی عابر پیاده آزاد راه کرج-قزوین برخورد کرد و سبب ایجاد ترافیک سنگین در این محدوده و خساراتی به این پل  شد.

برهمین اساس با توجه به ارتفاع نامناسب این پل از سطح اتوبان، اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای البرز اقدام به جمع‌آوری آن می‌کند.

طی زمان عملیات عمرانی فقط یک الی دو لاین  از آزاد راه کرج-قزوین در محدوده شهر هشتگرد استان البرز برای تردد وسایل نقلیه باز است.

خانجانی گفت: با توجه به این شرایط احتمال بروز ترافیک سنگین دراین محدوده متصور است که دراین زمان حفظ خونسردی، رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی تا پایان زمان انسداد اتوبان از سوی رانندگان ضروری است.

روزانه بیش از ۲۰۰ هزار دستگاه خودرو در آزاد راه تهران-کرج-قزوین تردد می‌کنند.

منبع: خبرگزاری ایرنا

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.