| کد خبر: 196113 |

◄ اعمال محدودیت‌های گسترده جاده‌ای

براساس آخرین گزارشات، در بیست و سومین روز از شهریورماه، محور شمشک-دیزین، واقع در استان‌های البرز و تهران تا اطلاع بعدی به دلیل نبود ایمنی کافی مسدود بوده و تردد در آن ممنوع اعلام شده است.

تین نیوز

براساس آخرین گزارشات، در بیست و سومین روز از شهریورماه، محور شمشک-دیزین، واقع در استان‌های البرز و تهران تا اطلاع بعدی به دلیل نبود ایمنی کافی مسدود بوده و تردد در آن ممنوع اعلام شده است.

به گزارش خبرنگار تین نیوز، به نقل از مرکز مدیریت راه‌ها هم‌زمان با پایان تعطیلات  و حجم زیاد خودرو در مسیر بازگشت، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 13 روز شنبه مورخ 98/06/23 الی 2 بامداد روز یکشنبه مورخ 98/06/24 از کرج به سمت مرزن‌آباد  ممنوع است و با اعلام مأموران پلیس راه درمحل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 17 روز شنبه مورخ 98/06/23 الی 2 بامداد روز یک‌شنبه 24 شهریور از مرزن‌آباد به سمت کرج به صورت یک‌طرفه خواهد بود.

در ادامه محدودیت‌های ترافیکی، در محور هراز نیز تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 15 الی 24 روز شنبه مورخ 98/06/23 از  رودهن به سمت آمل  ممنوع است.

تردد انواع موتور سیکلت به استثنای موتور سیکلت‌های انتظامی و امدادی برای انجام ماموریت‌های ضروری در مسیر مجاز جریان ترافیک، از ساعت 12 ظهر روز یک‌شنبه مورخ 98/06/17 الی ساعت 7  روز یک‌شنبه 24 شهریورماه از محورهای کرج – چالوس، هراز، فیروزکوه و محور تهران– سمنان– مشهد در دو مسیر رفت و برگشت ممنوع خواهد بود.

براساس این گزارش، محدودیت‌هایی که در بالا به آن اشاره شد، مربوط به خودروهای سواری است و تردد وسایل نقلیه سنگین و انواع تریلر به استثناء حاملان موادسوختی و یا فاسد شدنی به‌ویژه در محور کندوان از کرج به چالوس در دو مسیر رفت و برگشت ممنوع خواهد بود.

محدودیت تردد کامیون‌ها در محور قدیم ساوه-همدان و محور هراز، نیز اعمال خواهد شد.

براساس گزاش مرکز مدیریت راه‌ها تردد در محورهای برون‌شهری، نسبت به روز قبل 19.7درصد افزایش تردد را نشان می‌دهد. هم‌چنین سهم وسایل نقلیه سنگین  9.7 درصد، اوج تردد بین ساعات 18 الی 19 و کم‌ترین تردد بین ساعات 4 الی 5 صورت پذیرفته گرفته است.                                                                                  

براساس این گزارش  محور رامیان-اولنگ-شاهرود، واقع در استان‌های گلستان و سمنان، محور فرعی شمشک-دیزین، واقع در استان‌های البرز و تهران، محور قدیم خرم‌آباد- پل‌دختر، واقع در استان لرستان، محور اهرم-فراشبند، واقع در استان بوشهر، محورشهداد–اندوهجرد، واقع در استان کرمان، محور شهداد–نهبندان، واقع دراستان کرمان، تا اطلاع بعدی، به دلیل نبود ایمنی کافی و مداخلات جوی مسدود، هستند.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.