| کد خبر: 194999 |

محور هراز از یکشنبه تا سه‌شنبه مسدود می‌شود

رئیس مرکز مدیریت راه‌های مازندران از مسدودی محور هراز از یکشنبه تا سه شنبه خبر داد.

تین نیوز

رئیس مرکز مدیریت راه‌های مازندران گفت: محور هراز روز یکشنبه تا سه شنبه از ساعت ۸ صبح تا ۱۷ عصر به دلیل عملیات ایمن‌سازی مسدود می‌شود.

به گزارش تین نیوز به نقل از میزان، محسن هاشمی اظهار داشت: به منظور اجرای عملیات اصلاح قوس و ایمن‌سازی محدوده پیچ ابتهاج در محور هراز، این محور از روز یکشنبه سه تا روز سه‌شنبه پنج شهریور از ساعت ۸ صبح الی ۱۷ عصرمسدودخواهد بود.

رئیس مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان مازندران ضمن اعلام این خبر افزود: در زمان انسداد این محور، کاربران عزیز جاده‌ای می‌توانند از محور‌های کندوان و سوادکوه به‌عنوان محور جایگزین تردد کنند.

وی ادامه داد: به دلیل اجرای عملیات درز انبساط پل‌های «مش ورزان» و «تلخ رود» در محدوده گزنک در محور هراز، از تاریخ ۲ شهریور الی ۱۳ شهریور ماه جاری در روز‌های شنبه از ساعت ۱۲ الی ۱۸ عصر، روز‌های یکشنبه الی سه‌شنبه از ساعت ۸ صبح الی ۱۸ عصر و چهارشنبه‌ها از ساعت ۸ صبح الی ۱۲ ظهر به‌صورت هم‌زمان با اعمال محدودیت و لزوم رعایت احتیاط از طرف رانندگان انجام می‌پذیرد.

گفتنی است کاربران جاده‌ای و مسافران برای کسب اطلاع از آخرین شرایط ترافیکی و جوی محور‌ها و هم‌چنین اطلاع از انسداد‌ها و یا محدویت‌های احتمالی موجود در سطح جاده‌های استان می‌توانند در هر ساعت شبانه‌روز با شماره تلفن گویای ۱۴۱ تماس بگیرند. هم‌چنین سایت WWW.۱۴۱.IR و اپلیکیشن تلفن‌همراه ۱۴۱ نیز تمامی اطلاعات لازم را در اختیار کاربران قرار می‌دهد.

منبع: خبرگزاری میزان

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.