| کد خبر: 192884 |

◄ استقرار 18 اکیپ و 31 گشت راهداری در محور‌های خراسان‌جنوبی در تابستان 98

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان‌جنوبی از استقرار 18 اکیپ و 31 گشت راهداری در محور‌های خراسان‌جنوبی در تابستان 98، خبر داد.

تین نیوز

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان‌جنوبی از استقرار 18 اکیپ و 31 گشت راهداری در محور‌های خراسان‌جنوبی در تابستان 98، خبر داد.

به گزارش تین نیوز به نقل از روابط عمومی اداره کل  راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان‌جنوبی شهامت، گفت: 18اکیپ و31 گشت راهداری در محور‌های استان با هدف کنترل و نظارت بر ناوگان عمومی و ترافیک جاده‌ای با همکاری پلیس راه استان در تابستان مستقر شدند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان با اشاره به اقدامات در راستای ایمن‌سازی محور‌های شریانی و اصلی، بیان کرد: اجرای بیش از 10متر شیار لرزنده، 160 کیلومتر تجدید خط کشی راهها، تهیه و نصب انواع حفاظ ایمنی شامل( گاردریل و نیوجرسی مفصلی به طول دو هزار و 730 متر، تهیه و نصب علائم راهها چهار هزار و دویست عدد) از دیگر اقدامات انجام شده برای سفر‌های تابستانی است.

شهامت عنوان کرد: از ابتدای امسال تاکنون 100 هزار متر مربع لکه گیری و 65کیلومتر روکش آسفالت در جاده‌ها و محور‌های مواصلاتی استان انجام شده است.

وی با توجه به اقدامات انجام شده برای فراهم کردن شرایط سفر ایمن برای مسافران تابستانی ادامه داد: به جهت کنترل عوامل حادثه خیز از جمله تخطی از سرعت غیر مجاز گشتهای کنترل جاده‌ای پلیس راه استان در کلیه محورها فعال باشند مسافران باید ضمن رعایت سرعت مطمئنه در طول سفر به علائم نصب شده در محورها توجه کافی داشته باشند با توجه به طولانی بودن برخی مسیرهای استان و احتمال خستگی و خواب آلودگی از استراحتگاه‌های بین راهی و مجتمع های خدماتی رفاهی در جهت استراحت و رفع خستگی استفاده کنند.

وی ادامه داد: به منظور فراهم کردن شرایط سفر ایمن برای مسافران تابستانی 85 گشت راهداری در محور‌های مواصلاتی استان مستقر هستند تا ضمن رصد وضعیت راه‌ها، در طول سفر‌های تابستانی در صورت نیاز به عملیات راهداری، وارد عمل شوند.

وی تصریح کرد: در استان253 دستگاه اتوبوس، 129مینی‌بوس و218 سواری کرایه عمومی برون شهری، کار جابه‌جایی مسافران را برعهده خواهند داشت وآماده ارایه خدمات به مسافران در مقاصد درون و برون استانی هستند و برنامه‌ریزی جهت اجرای جابه‌جایی  ایمن مسافران اربعین حسینی (ع) در قالب کمیته حمل و  نقل سوخت ستاد اربعین حسینی (ع) استان در حال انجام است.

وی در پایان خاطر نشان کرد: سامانه گویای 141 و سامانه پیامکی 300056141 نیز آماده در یافت پیشنهادات، انتقادات و نقطه نظر مسافران و هم استانی‌های محترم در خصوص نحوه ارایه خدمات سفرهای تابستانی هستند.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.