| کد خبر: 192401 |

عملیات آسفالت حفاظتی در آزادراه قزوین - رشت آغاز شد

عملیات اجرای آسفالت حفاظتی (میکروسرفیسینگ) در لاین شمالی آزادراه قزوین - رشت با هدف ایمن سازی در ترددهای جاده ای آغاز شد.

تین نیوز

عملیات اجرای آسفالت حفاظتی (میکروسرفیسینگ) در لاین شمالی آزادراه قزوین - رشت با هدف ایمن سازی در ترددهای جاده ای آغاز شد.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایرنا، معاون اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان قزوین اظهار داشت: اجرای عملیات روکش آسفالت حفاظتی با هدف افزایش تاب لغزشی و تسهیل در امر تردد خودروها صورت می پذیرد.

جواد حق لطفی با اشاره به اینکه عملیات اجرایی این طرح به طول ۳۳ کیلومتر و در لاین شمالی این آزاد راه انجام می‌شود، تصریح کرد: اعتبار در نظر گرفته شده برای پروژه یاد شده ۴۵ میلیارد ریال است که در صورت تخصیص کامل، این پروژه تا پایان شهریورماه سال جاری به اتمام می‌رسد.

وی با اشاره به حجم تردد خودروها در آزادراه قزوین - رشت، به خصوص در ایام تعطیلات، اظهار داشت: به طور معمول راهداری برای تسهیل در عبور و مرور خودروها و افزایش سطح اصطکاک جاده جهت ایمنی اقدام به ایجاد خراش در سطح آسفالت می کند و یا اینکه با اجرای طرح میکروسرفیسینگ (آسفالت حفاظتی) درصدد افزایش ضریب ایمنی برمی آید.

این مسئول راهداری تاکید کرد: انجام عملیات یاد شده به درخواست متعدد رانندگان عبوری و همچنین پلیس راه قزوین صورت می گیرد و امیدواریم با اجرای آن شاهد کاهش حوادث جاده ای در سطح استان باشیم.

منبع: خبرگزاری ایرنا

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.