| کد خبر: 191682 |

◄ سامانه‌ای برای جلوگیری از سواستفاده در توزیع لاستیک/آغاز عملیات 6 خطه کردن محور شهرضا-اصفهان

سامانه‌ای به منظور جلوگیری از سو استفاده برخی شرکت‌های حمل و نقل در توزیع لاستیک در 6 ماه آینده راه‌اندازی شد.

تین نیوز

رئیس اداره نگهداری راه‌های اداره کل راهداری وحمل ونقل جاده‌ای استان اصفهان از راه‌اندازی سامانه‌ای به منظور جلوگیری از سواستفاده برخی شرکت‌های حمل و نقل در توزیع لاستیک در 6 ماه آینده بنا به گفته رئیس سازمان راهداری خبر داد و گفت: خوشبختانه تصمیمات خوبی در زمینه راهداری و حمل و نقل جاده‌ای در این صفر اتخاذ شد که موضوع توزیع لاستیک دولتی نیز یکی از مواردی بود که در این سفر به آن پرداخت شد.

به گزارش خبرنگار تین نیوز، مهدی فقهی به سفر رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای به استان اصفهان اشاره کرد و افزود: رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کشور در اصفهان، در همراهی این سازمان برای  تحویل لاستیک تاکید داشت.

وی با بیان این مطلب که به گفته عبدالهاشم حسن‌نیا، به ازای هر 20 هزار کیلومتر مسافت طی شده به رانندگان دو حلقه لاستیک با قیمت دولتی تحویل می‌دهد، افزود: در این سفر مقرر شد تا سامانه‌ای برای جلوگیری از سواستفاده برخی شرکت‌های حمل و نقل تا 6 ماه آینده، راه‌اندازی می‌شود که با فعالیت آن پول نقدی در فرآیند انتقال کالا برای راننده در شرکت‌های حمل و نقل مبادله نخواهد شد.

فقهی از آغازعملیات 6 خطه کردن  محور اصفهان-شهرضا در جهت افزایش ایمنی و ساماندهی ترافیکی خبر داد و گفت: عملیات اجرایی این کار به طول 18 کیلومتر آغاز شده است.

وی با بیان این‌که، تعریض محور اصفهان- شهرضا درخط سوم به طول 18 کیلومتر خواهد بود، اظهار کرد: طول اجرای این پروژه به طول 9 کیلومتر در باند رفت و 9 کیلومتر در باند برگشت محاسبه شده است که عملیات اجرای آن با موفقیت کلید خورده است.

 رئیس اداره نگهداری راه‌های اداره‌کل راهداری وحمل ونقل جاده‌ای استان اصفهان با پردختن به این نکته که اعتبار این پروژه بالغ بر 4میلیارد تومان برآورد شده است، خاطرنشان کرد: عملیات اجرایی 6 خطه کردن محور اصفهان-شهرضا از روز سیزدهم خرداد شروع شده و همکاران ما در این بخش مشغول به کار هستند.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.